A început Black Friday pe Lensa.ro și în magazine, cu reduceri de până la 90%
Lensa, cel mai apreciat magazin de optică din România, a dat startul campaniei Black Friday, cu reduceri de până la 90% la mii de produse, atât în magazinele fizice cât și online, pe Lensa.ro.
Oferta de Black Friday se aplică la o gamă extinsă de produse, din portofoliul celor mai cunoscute branduri de optică la nivel global. Pe durata lunii iulie, reducerile la ochelarii de soare și la ramele de vedere sunt de până la 90%. Ochelarii pentru calculator sunt reduși cu până la 80%, lentilele de contact colorate cu până la 70%, soluțiile și accesoriile cu până la 65%, iar lentilele de contact cu până la 45%.
Totodată, pe toată durata campaniei, la achiziția oricărei rame de vedere, clienții vor primi gratuit lentile de protecție pentru calculator. Mai mult, pentru a beneficia de prețurile reduse, clienții pot accesa plata în rate, direct în magazin, beneficiind de rate între 3 și 12 luni.
Retailerul de optică oferă în continuare consultații optometrice complet gratuite. Astfel, clienții pot opta pentru verificarea dioptriilor în orice magazin Lensa, în baza unei programări efectuate în prealabil pe Lensa.ro sau la numărul de telefon 0371 525 777.
Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după nouă ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România. În prezent, compania deține 24 showroom-uri în marile orașe din țară și cel mai mare magazin online de optică din România.
Extinderea rețelei de magazine Lensa la nivel național a fost posibilă datorită investițiilor proprii susținute, care se ridică în prezent la circa 2,5 milioane de euro.