Incredibil, câți români stau la coadă pentru „Jocul Cuvintelor”! Replica lui Dan Negru pentru televiziunile care-și copiază formatele: „Originalitatea e greu de găsit!”
Dan Negru a rămas în topul audiențelor și cu emisiunile sale de cultură generală, de la Kanal D, demonstrând că nu numai cu show-urile tv cu vedete poate fi nr. 1. Iată ce spune ”Regele audiențelor”, exclusiv pentru Click!, și despre televiziunile care-și copiază formatele tv.





„Avem zeci de mii de doritori, care s-au înscris în concurs”
Dan Negru a făcut bilanțul, exclusiv pentru Click!, după cei trei ani de prezentare a concursului „Jocul cuvintelor” (Kanal D), producție tv cu audiențe uriașe:
„Au trecut mai mult de trei ani, de când „Jocul Cuvintelor” e zilnic la televizor și mă bucură succesul show-ului. Și mă bucură și lista lungă de concurenți, cu care de-abia aștept să mă întâlnesc. Avem zeci de mii de doritori, în jur de 30.000, care s-au înscris în concurs. Aș avea concurenți pentru încă 100 de ani de emisiune”, spune el, exclusiv pentru Click!
Despre stadiul televiziunii, în România: „Cu penele altuia te poți împodobi, dar nu poți zbura”
Vedeta postului Kanal D a mai menționat, exclusiv pentru Click!:
„Mă bucură și originalitatea concursului, mai ales la noi, unde televiziunile se copiază între ele și unde originalitatea e greu de găsit. ”Cu penele altuia te poți împodobi, dar nu poți zbura”, spunea Lucian Blaga, și vorbele se potrivesc televiziunii de la noi, de acum!”.
Chiar recent a avut loc o nouă dispută, pe această temă, între Marina Almășan și Mihaela Tatu, vedeta TVR 2 acuzând-o pe cea de la Antena 1, că noul format de emisiune „În direct cu România” seamănă izbitor cu al ei, „Rivalii”.
„Acum vreo 20 de ani făceam emisiuni cu blonde”
Dan Negru, care-și numește emisiunea „fitness pentru minte”, a vorbit și despre succesul înregistrat cu emisiunile de cultură generală:
„Se fac trei ani, de când „Jocul Cuvintelor” e zilnic la televizor. Acum vreo 20 de ani, făceam emisiuni cu blonde, farse, revelioane. Dacă la 50 de ani, ești la fel ca la 20, însemnă că ai trăit 30 de ani degeaba.
Asta e lecția pe care mi-a dat-o mie „Jocul Cuvintelor”. A dat o lecție și agenților de publicitate, care au descoperit ca publicul smart, isteț, poate fi readus la televizor și că în noua lume a publicității, noua cantitate e calitatea.
Mă bucur că „Jocul Cuvintelor” și „The Floor” sunt hituri TV. Au trecut deja 3 ani de când sunt în echipa celor de la Kanal D și mă bucur că am câștigat și unii și alții, în anii aceștia”, a mai menționat Dan Negru, exclusiv pentru Click!