Chinezii stau cu orele la Starbucks fără să consume nimic

Ultima actualizare:

Însă conducerea Starbucks  nu se lasă descurajată: „Dacă în ultimii zece ani, afacerea a vizat imigranţii şi turiştii, astăzi, principalii clienţi sunt rezidenţii chinezi", susţine aceasta.

Potrivit experţilor, tendinţa chinezilor de a întârzia mult într-un local şi nivelul scăzut al veniturilor explică de ce vânzările în China sunt semnificativ mai mici decât în SUA sau alte ţări din Vest, scrie Adevărul.

Dar nu numai veniturile scăzute reprezintă un obstacol în extinderea afacerilor Starbucks în China, ci şi faptul că majoritatea chinezilor beau foarte rar cafea, în medie trei ceşti pe an. Însă preţurile Starbucks sunt foarte ridicate în raport cu veniturilor în China.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
caroline de monaco profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
stema romaniei 1200x800 c jpg
caterina de medici png
bacsis jpg
Meledic jpeg
legume jpg
podul Muncii  jpg
bicarbonat de sodiu jpg
bord avion jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net