EXCLUSIV! Loredana Groza, 35.000 € ca să facă reclamă la detergent
Face bani pe bandă rulantă. Loredana Groza a ştiut întotdeauna să se reinventeze. Probabil un motiv în plus ca, pe lângă concertele pe care le are, artista să câştige sume frumuşele şi din reclame. Loredana promovează un parfum şi, în paralel, face reclamă la un detergent, iar pentru asta e plătită regeşte.
Loredana Groza (43 de ani) a pus, mai nou, mâna pe două contracte extrem de avantajoase din punct de vedere financiar. Interpreta a semnat mai întâi un contract cu o firmă de produse cosmetice, pentru a promova un parfum. Potrivit surselor Click!, 10.000 € ar fi primit solista de la Avon Cosmetics pentru reclama la parfumul Premiere Luxe, lansat luna trecută. Este şi primul parfum care îi poartă numele îndrăgitei interprete. Înainte de lansarea acestuia, Loredana a realizat o şedinţă foto pentru care s-a îmbrăcat într-o rochie elegantă din dantelă neagră.
În acelaşi timp, de câteva zile rulează un spot pe micul ecran, în care artista face reclamă la Dero. Contractul se întinde pe câteva luni bune şi i-a adus Loredanei în buzunar nu mai puţin de 35.000 euro, potrivit surselor noastre. Se spune că suma aceasta este una dintre cele mai mari care s-au oferit în astfel de campanii. Totuşi, loredana câştigă foarte bine şi din muzică. Pentru un spectacol, se pare că artista e plătită între 8.000 şi 10.000 €.
Catone este «doamna Bonux»
Până acum, regina reclamelor la capitolul detergent era Magda Catone, care, de ani de zile face reclamă la detergentul Bonux. Mulţumiţi de prestaţia actriţei, dar şi de impactul de care au mizat încă de la bun început, conducerea firmei care comercializează produsul i-au prelungit acesteia contractul. Aşa se face că oamenii au ajuns să o numească pe Magda Catone „Doamna Bonux".
Dan Spătaru, la pachet cu Dero
În 2007, Bucureştiul a fost împânzit de afişe mari cu reclamă la Dero. Din rafturile cu detegenţi ale supermarketurilor au zâmbit multă vreme doi artişti care s-au stins mult prea devreme: Dan Spătaru şi Anda Călugăreanu, apoi: Aura Urziceanu, Cornel Constantiniu şi Corina Chiriac. Pungile cu detergent s-au vândut cu CD-uri ce conţineau melodiile de odinioară ale acestora. Campania „Anii cei mai frumoşi" a vândut peste 2.000.000 de pachete cu CD-uri cu tot.
Loredana Groza şi-a lansat parfum!
Loredana Groza către un concurent: «Ţi-a murit la intrare! Ce, am zis ceva nasol?»
Loredana Groza: «Vreau concurenţi care să mă provoace muzical»