Vrei să vinzi diverse produse online? Uite cum poţi convinge şi cuceri cumpărătorul
Ai o mică afacere şi cauţi să-ţi vinzi produsele online, sau pur şi simplu vrei să-ţi vinzi televizorul cel vechi sau maşina? Ca să-ţi găseşti repede muşteriul, e important cum plasezi anunţul, ce cuvinte foloseşti, ce informaţii dai.
- Titlul anunţului e foarte important pentru că e primul lucru la care se uită cititorii. Acesta trebuie să fie relevant, bine structurat și trebuie să prezinte produsul sau serviciul clar și concis, aflăm de la reprezentaţii tocmai.ro. Aceştia te mai sfătuiesc:
- Pune descrieri atractive. Este foarte important ca potențialul cumpărător să afle cât mai multe informații despre produsul pe care intenționează să-l cumpere. Se recomandă ca vânzătorul să facă referire doar la caracteristicile relevante, care să ofere valoare produsului sau serviciului comercializat. Foloseşte un limbaj civilizat, cuvinte simple și uzuale, pe înțelesul tuturor. În plus, folosirea majusculelor ar trebui să se facă doar în cazul menționării unui brand sau a unui nume propriu.- Dă date despre tine. De multe ori, un potenţial cumpărător renunţă pentru simplul motiv că nu are un număr de telefon unde să sune repede pentru o întrebare.- Adaugă imagini relevante şi de calitate. S-a constatat că postând o imagine anunțului, șansele de a încheia o tranzacție cresc de până la cinci ori. Se recomandă folosirea unor imagini clare, luminoase, cu starea actuală a produsului, făcute chiar de către vânzător. Astfel, se poate câștiga mult mai ușor încrederea cumpărătorului. Este bine să eviţi folosirea unor imagini generice, din cataloage sau reviste. Pentru a oferi o imagine cât mai detaliată asupra produsului sau serviciului comercializat, pune cât mai multe poze.- Adaugă un singur produs sau serviciu per anunț. Se poate întâmpla ca același utilizator să dorească să vândă mai multe produse sau servicii. În această situație, nu se recomandă să încarce un singur anunț, ci să posteze pentru fiecare produs sau serviciu un anunț separat.
- Câteodată, e bine să şi plăteşti pentru a-ţi promova mai bine anunţul. Potrivit statisticilor, un anunţ plătit, promovat şi afişat într-o poziţie privilegiată, are de aproape 10 ori mai multe şanse să se vândă.