Aveţi reduceri? Le iau pe toate!

Ultima actualizare:

    La casele de marcat,  cozile s-au întins ieri pe  câteva zeci de metri
La casele de marcat, cozile s-au întins ieri pe câteva zeci de metri

Mii de români s-au călcat ieri în picioare pentru chilipiruri în “Vinerea neagră” a cumpărăturilor . Şi mai mulţi au fost cei care au dat peste cap paginile de Internet ale magazinelor cu un număr recor de comenzi online.

Electronice, electrocasnice, produse IT sau chiar îmbrăcăminte şi încălţăminte. Aproape totul a fost ieri mai ieftin decât într-o zi obişnuită din an. Vinerea Neagră - sărbătoare importată anul trecut din SUA - a scos mii de români la cumpărături, iar încasările retailerilor au depăşit orice aşteptări. Că stocurile au fost epuizate în numai câteva ore, nici nu este de mirare: primii clienţi şi-au luat locul la cozi cu mult înaintea deschiderii magazinelor.

Televizoarele LED au fost cele mai căutate produse în Vinerea neagră a cumpărăturilor

Televizoarele LED  au fost cele mai căutate  produse în Vinerea  neagră a cumpărăturilor
Televizoarele LED au fost cele mai căutate produse în Vinerea neagră a cumpărăturilor

"Am venit cu o oră înainte de începerea programului. Am zis să fiu primul. De unde! Era deja coadă în faţa mea. Bătaie pe laptopuri cum nu am văzut în viaţa mea. Când am intrat în magazin, m-au şi anunţat că s-au epuizat stocurile. Şi cică nu are lumea bani", s-a plâns Alexandru Stan, un bucureştean în vârstă de 30 de ani. Că tot a bătut drumul la magazin, tânărul şi-a achiziţionat o cameră foto şi telefon mobil. "Pentru soţie! Erau cam la jumătate de preţ ", spune bărbatul. Asemenea lui au fost mii de clienţi.

Clienţii au luat cu asalt magazinele încă de la primele ore ale dimineţii

Televizoarele LED  au fost cele mai căutate  produse în Vinerea  neagră a cumpărăturilor
Televizoarele LED au fost cele mai căutate produse în Vinerea neagră a cumpărăturilor

Au cumpărat tot ce le-a picat în mână, chiar dacă produsele nu erau pe lista întocmită acasă. Astfel, majoritatea retailerilor au epuizat stocurile şi s-au bucurat de vânzări chiar şi de 30 ori mai mari decât în oricare altă zi din an. Siteurile majorităţii retailerilor au "picat " la un moment dat şi nu au mai putut fi accesate din pricina afluxului de vizitatori. La prânz, problemele tehnice s-au remediat, însă rafturile magazinelor erau deja goale.

Tabletele au făcut cu ochiul şi celor mai puţin familiarizaţi cu tehnologia

Televizoarele LED  au fost cele mai căutate  produse în Vinerea  neagră a cumpărăturilor
Televizoarele LED au fost cele mai căutate produse în Vinerea neagră a cumpărăturilor

Televizoarele LED  au fost cele mai căutate  produse în Vinerea  neagră a cumpărăturilor
Televizoarele LED au fost cele mai căutate produse în Vinerea neagră a cumpărăturilor

Şi vedetele au profitat de ziua marilor reduceri. Cântăreaţa Cristina Rus a ales să dea o raită prin magazinul de mobilă, pentru a lua la puricat oferta de Black Friday. Îmbrăcată lejer, în trening şi adidaşi, solista a petrecut minute bun prin raioanele magazinului, însă nu i-a făcut cu ochiul nicio piesă de mobilier. Ca să nu plece cu mâna goală, a ales totuşi câteva obiecte mărunte de decor.

Televizoarele LED  au fost cele mai căutate  produse în Vinerea  neagră a cumpărăturilor
Televizoarele LED au fost cele mai căutate produse în Vinerea neagră a cumpărăturilor

Febra cumpărăturilor din „Vinerea Neagră" i-a făcut pe americani să uite complet de Thanksgiving şi chiar de familie. Mii de oameni au stat de joi noaptea în faţa magazinelor pentru a fi siguri că nu rămân fără produse. Unii dintre ei au intrat în magazin cu arme, pentru a-i intimida pe eventualii adversari care doreau acelaşi produs. Numai în New York au ieşit la cumpărături peste 1,5 milioane de persoane. Rafturile unor magazine precum Target to Toys s-au golit până la ora 11.00, în doar trei ore.

În numai câteva ore de la lansarea campaniei, eMag a anunţat că numărul vizitatorilor unici a ajuns 709.000 şi că a primit 52.700 de comenzi. La ora 9.30, s-a epuizat 84% din stocul de televizoare, 83% din laptopuri, 39% din stocul de telefoane, 77% dintre produsele din ingrijire personală, 69% dintre electrocasnice. Magazinele Altex şi Media Galaxy au depăşit vânzările estimate iniţial, de 5 milioane de euro. Cea mai vândută categorie în magazinele Flanco a fost cea a televizoarelor cu ecran plat, urmată de notebook-uri şi de maşini de spălat.

Siteul Domo s-a blocat pentru câteva ore. Clienţii erau îndemnaţi să viziteze magazinul

Siteul Altex a picat de mai multe ori pe parcursul zilei

Aşa arăta siteul eMag la orele amiezii

"Ups! S-a ars siguranţa!" - Asta vedeau clienţii pe pagina de internet www.f64.ro

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Kate Letizia și Sofia colaj jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
image png
venice 2855264 1280 jpg
cozi ceausescu jpg
orasul 5 min danemarca  jpg
Produse Lidl pe raft - magazin FOTO Shutterstock
Parlamentul European si Iohannis   sala goala FOTO Radu Eremia jpg
oala presiune jpeg
mircea diaconu jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net