Fă-ţi un card! Uite de ce avantaje poţi să beneficiezi!
Pe fondul crizei, diferenţierea a devenit o trăsătură esenţială pentru majoritatea institutelor financiare. Produsele financiare care ţintesc o anumită categorie de clienţi şi nu „masa" tind să devină majoritare în portofoliile băncilor.
Cu alte cuvinte, un card pentru un anumit tip de client, nu acelaşi card pentru orice client". Un bun exemplu de diferenţiere îl reprezintă programele de loialitate, cu modalităţi diferite de recompensare. Băncile au programe speciale ce răsplătesc fidelitatea clienţilor. Prin intermediul acestor programe, instituţiile financiare şi comercianţii parteneri urmăresc să îşi păstreze clienţii actuali mulţumiţi dar şi să-şi extindă clientela.
Cu punctele de loialitate ai reduceri de 40%
Prin intermediul acestor programe, posesorii de carduri primesc puncte de loialitate de fiecare dată când plătesc cu ele la comercianţi. Apoi, le pot valorifica în funcţie de program prin: achiziţii de produse sau servicii în rate fără dobândă sau cu reduceri, în reţeaua de comercianţi parteneri. În funcţie de programul dezvoltat de bancă şi de pertenerii comerciali, dar şi de tipul cardului reducerile pot ajunge până la 30-40%.
Poţi să plăteşti în rate fără dobândă
Alte avantaje la care poate avea acces un client sunt plata în rate fără dobândă la comercianţi şi facilitatea de cash back. Multe bănci din România permit posesorilor de carduri să cumpere prin sistemul de rate cu dobândă zero. De obicei, clientul poate beneficia de până la 24 de rate, într-o reţea definită sau chiar la orice comerciant.
Indiferent de tipul de podus financiar sau de programul de loialitate ales, regula de aur rămâne aceeaşi: interesează-te în legătură cu caracteristicile acelui produs sau serviciu şi alege-l pe cel care se potriveşte cel mai bine cu cerinţele tale.
Nu doar băncile dezvoltă programe de loialitate, ci şi MasterCard care anul acesta a lansat programul „MasterCard Rewards". Acest program este o premieră pe piaţa de România, fiind primul şi singurul administrat de către o organizaţie de plată.
MasterCard Reward se bazează pe un sistem de acumulare de puncte de loialitate în funcţie de utilizarea cardului pentru plăţi la comercianţi, dar permite recompensarea clienţilor şi pentru alte tipuri de tranzacţii. Programul vine cu beneficii concrete şi argumente la fiecare tranzacţie, care încurajează activarea sau reînnoirea cardului. Cu alte cuvinte, programul conferă posesorilor de carduri motive să aleagă plata cu cardul în locul cash-ului indiferent de valoarea sau de tipul tranzacţiei.
Promoţii şi oferte exclusive
Clienţii care se înscriu în programulde recompense „MasterCard Rewards" beneficiază de o serie de avantaje precum acumularea de puncte de loialitate, indiferent de valoarea tranzacţiei sau posibilitatea de a acumula punctele proprii cu cele ale altor posesori de carduri. În plus, aceştia pot să acumuleze puncte atât pentru plăţile efectuate la comercianţii tradiţionali, cât şi on line şi să participe la promoţii şi oferte exclusive pentru cei înscrişi în program.