Imagini spectaculoase cu noile magistrale de metrou care apar în București. VIDEO

Ultima actualizare:

Încă două magistrale de metrou vor apărea în București. Este vorba de magistralele M4 și M6 pentru care contractele au fost deja semnate de ministrul Transporturilor și primarul Sectorului 4 Daniel Băluță. Cele două proiecte vor costa 2,5 miliarde de euro, respectiv 9,33 miliarde de lei. Noile magistrale vor arăta spectaculos.

Traseele celor două magistrale

image

Traseul Magistralei M4: Traseul noii linii de metrou M4 va avea un număr de 14 stații, ce vor fi amenajate pe o lungime totală de aproximativ 12 kilometri, între stația Gara de Nord 2 și stația Gara Progresul, și care va traversa teritoriul sectoarelor 1, 4 și 5, precum și al comunei Jilava din județul Ilfov.

Cele 14 stații ale noului traseu sunt: Gara de Nord 2 – Știrbei Vodă – Bogdan Petriceicu Hașdeu – Uranus – George Rozorea – Chirigiu – Filaret – Eroii Revoluției 2 – George Bacovia – Toporași – Nicolae Cajal – Luică – Giurgiului – Progresului. Stațiile vor fi amenajate conform celor mai noi cerințe pentru securitate la incendiu și vor fi adaptate pentru un acces facil al persoanelor cu dizabilități. Stațiile vor avea și sisteme de protecție a călătorilor, inclusiv panouri de sticlă și uși automate la marginea peroanelor.

Traseul Magistralei M6: Tot astăzi, a fost semnat de Metrorex și contractul de finanțare pentru Magistrala 6 Tronsonul 1 Mai- Tokyo. Aceasta va avea o lungime de 6,6 km și va avea o valoare de 9,33 miliarde de lei, fonduri din PNRR.

Noua linie de metrou cuprinsă între stația 1 Mai până la stația Tokyo (inclusiv) se desfășoară pe o lungime subterană dublă de 6,6 km și include 6 stații de metrou noi: stația 1 Mai (existentă) - stația Pajura - stația Expoziției - stația Piața Montreal - stația Gara Băneasa - stația Aeroport Băneasa - stația Tokyo.

Când vor fi gata noile magistrale de metrou

„După atribuirea și semnarea contractului de executare a lucrărilor de proiectare și de execuție, câștigătorul/câștigătorii licitației vor avea la dispoziție un termen total de 60 de luni pentru realizarea proiectului, din care primele 8 luni vor fi alocate derulării primei faze de proiectare, astfel încât construcția efectivă să poată fi demarată cât mai rapid posibil. Astfel, într-un interval de maximum 60 de luni, vor fi realizate, în paralel, pe tronsoane clar definite, atât procedurile de proiectare, cât și cele de construire”, a anunțat primarul Daniel Băluță.

Obiectivul proiectului finanțat prin PNRR vizează realizarea lucrărilor de structură de rezistență- stații, interstiții, tuneluri, galerii şi alte construcții, reprezentând lucrările de construcții civile, pentru

Este preconizat să fie finalizat în 2026.

„Magistrala M4 va soluționa două deficiențe ale orașului, ce nu mai pot fi ignorate. În primul rând, alături cu proiectul Aeroportului București-Sud, va regla decalajul evident de dezvoltare între zona de Sud și cea de Nord a Bucureștiului”, a mai spus primarul.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard Gere și Julia Roberts în Pretty Woman, Profimedia (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
manastire jpg
marea britanie shutterstock1 jpg
case sat romania shutterstock jpg
casa radio jpg
masina volan pixabay1 jpg
 Magos Olariu Constanta  jpg
gradina curte flori istock jpg
George Coşbuc
image
actualitate.net
image
actualitate.net