Jocul Bingo Romania într-o nouă dimensiune: participantii au de 2.000 de ori mai multe sanse de castig (P)
Bingo Romania, organizator profesionist si dinamic pe piata jocurilor de noroc, este în plin avânt, atât din punct de vedere strategic, cât şi din punct de vedere al inovatiei in jocul de Bingo. În domeniul mediatizarii jocului, Bingo Romania a ales să colaboreze cu Kanal D, în cadrul unui parteneriat de viitor. Echipele din acest parteneriat lucreaza impreuna pentru a crea produse de divertisment pentru un public dinamic, care este atras atat de jocul Bingo cat si de sansele variate de castig, atat pentru cunoscatori, cat si pentru incepatori.
Incepand cu 10 martie 2014, Bingo Romania isi extinde gama de jocuri, cu elemente de atractivitate si pentru incepatori, acoperind zone de pret pentru toate buzunarele. Se vor pune in vanzare trei tipuri de bilete, unele verzi de 0.8 Ron bucata, apoi aurii de 4.9 Ron bucata dar vor continua si cele rosii clasice de 3.2 Ron bucata. Cele aurii si verzi ofera de 2000 de ori mai multe sanse de castig, fata de cele clasice rosii care au fost produsul de baza pana acum. „Am introdus aceste bilete accesibile pentru toate buzunarele care ofera sanse pentru mai multe premii decat cele oferite in mod obisnuit la jocul de Bingo Clasic cu blete rosii. Am luat aceast decizie pentru a mari atractivitatea si accesibilitatea jocului de Bingo in Romania si a-l face agreabil pentru toti potentialii clienti", a mentionat Bogdan Coman Director Operatiuni. Duminica 16 Martie va avea loc prima PARTIDA BINGO Extra Sansa pentru toate buzunarele (cu bilete aurii si verzi) dar si PARTIDA BINGO Rosie Clasica. (cu bilete rosii). Biletele noi le vor aduce jucatorilor de bingo premii de linie, doua linii, bingo precum si premii speciale: 10 premii telefonice si 290 de premii de 500 Ron din biletele necastigatoare si din taloanele gratuite. Pe langa acestea, a fost pastrat si traditionalul bilet rosu care da sansa si la popularele premii speciale Bingo 13 si Bingo 14.
Strategia pe termen lung în viziunea Bingo Romania implică un amplu plan de comunicare și de poziționare a brandului Bingo Romania pe piața jocurilor de noroc si a jocului de bingo televizat. Emisiunea Bingo Romania sub semnătura postului de televiziune Kanal D a debutat pe 8 decembrie 2013, sub sloganul „Ai incredere in Bingo Romania".
„Campania prin care Bingo Romania isi face cunoscute noile sisteme de joc, este o campanie cu oameni adevarati, agenti Bingo din toate colturile tarii, castigatori reali care s-au bucurat intr-adevar de premiile substantiale puse in joc" a spus Bogdan Coman Director Operatiuni Bingo Romania. „Campania este centrată pe întâmplări reale desfășurate în punctele de vanzare Bingo Romania, cu mulți castigatori a caror viata s-a schimbat substantial dupa ce au castigat la jocul de Bingo", a mai spus Bogdan Coman.