Metode sigure de întărire a imunității

Odată cu sezonul rece, organismul nostru are nevoie de puțin ajutor din partea noastră pentru a face față temperaturilor scăzute. Un sistem imunitar slăbit ne face vulnerabili în fața infecțiilor, de aceea vă prezentăm câteva metode pentru vă stimula organismul să lupte mai ușor împotriva virușilor.

image

Cum putem întări sigur și naturist imunitatea la adulți și copii

Specialiștii au ajuns la concluzia că o dietă sănătoasă este cheia unui sistem imunitar puternic. De aceea e recomandat să mâncați multe legume, fructe, leguminoase, cereale integrale, proteine ​​slabe și grăsimi sănătoase. Mișcarea în aer liber este de asemenea foarte importantă, așa că asigurați-vă că în fiecare zi faceți o plimbare de 30 de minute. Încercați să evitați alimentele de tip fast-food, iar dacă cei mici au poftă de dulciuri, optați pentru cele preparate în casă. 

 Fructe si legume bune pentru cresterea imunitatii

Legumele, fructele, nucile și semințele, sunt pline de nutrienți de care avem nevoie pentru a ne menține sistemul imunitar în stare optimă. Legumele crucifere precum varza, spanacul, conopida și broccoli ajută la susținerea funcției hepatice, o parte cheie a procesului natural de detoxifiere al organismului. 

Citricele sunt foarte importante pentru întărirea sistemului imunitar, de aceea e recomandat să consumați: grapefruit, portocale, clementine, mandarine, lămâi sau kiwi, mai ales în sezonul rece. 

Ghimbirul este plin de proprietăți antiinflamatorii care ajută sistemul imunitar să se apere de bacterii și viruși. Există câteva moduri de a lua ghimbir. Încercați să adăugați o linguriță de ghimbir proaspăt, dat prin răzătoare, în suc proaspăt de portocale sau să îl adăugați la ceaiul preferat. 

Usturoiul crud în special conține agenți antimicrobieni și de combatere a cancerului, iar ghimbirul a fost folosit de secole în medicina tradițională pentru a trata greața, răceala și simptomele gripei.

Ce vitamine sunt recomandate pentru întărirea imunității

Vitamina B6, găsită în pui, somon, ton, banane, legume verzi și cartofi.

Vitamina C, care se găsește în citrice, inclusiv portocale și căpșuni, precum și în roșii, broccoli și spanac.

Vitamina E, care se găsește în migdale, ulei de floarea soarelui și șofran, semințe de floarea soarelui, unt de arahide și spanac.

Zincul, găsit în stridii, carne roșie, carne de pasăre, fasole, produse lactate.

Magneziul, găsit în produsele din grâu integral, nuci, semințe.

Suplimente alimentare pentru imunitate

Echinaceea

Există dovezi științifice care indică faptul că Echinaceea stimulează sistemul imunitar și ajută la recuperare mai rapidă după o răceală și chiar ne ajută să prevenim această afecțiune. Echinaceea este disponibilă sub formă de tinctură sau ceai și este recomandat să o consumați în prima parte a zilei. 

Propolis

Propolisul este un material asemănător rășinii pe care îl produc albinele pentru a fi folosit ca sigilant în stupi. Propolisul are efecte impresionante în ceea ce privește întărirea sistemului imunitar și poate avea și proprietăți antivirale.

Vitamina D

Studii arată că suplimentarea alimentației cu vitamina D poate întări sistemul imunitar. De fapt, cercetările recente sugerează că administrarea acestei vitamine poate proteja împotriva infecțiilor tractului respirator.

Probiotice

Sănătatea intestinală joacă un rol important în capacitatea sistemului imunitar de a lupta împotriva infecțiilor. Bacteriile vii și drojdia găsită în probiotice sunt o modalitate excelentă de a vă întări sistemul digestiv și de a stimula imunitatea. Vă puteți lua doza optima de probiotice din produse lactate precum iaurtul, chefirul, sana sau laptele bătut.

Vouchere sociale tichet social Inquam Photos / Octav Ganea
despartire   heart g56bfad668 1280 jpg
manuta  victor dorobantu Wednesday jpg
culori brazi 2022
Anamaria Prodan
caine covid carantina china foto twitter jpg
Ivana Knoll FOTO Instagram png
infidelitate 0 jpeg
shutterstock 414106915 jpg
Jose Maria Gimenez Fernando Muslera Sebastian Sofa Edinson Cavani Daniel Ghana Uruguay Foto EPA EFE jpg
image
image
image
image
Zile libere legale în 2023
pele gettyimages 841963610 jpeg
Ivana Knoll FOTO Instagram png
Anamaria Prodan
masina cu lemne furate din padure jpeg
caine covid carantina china foto twitter jpg