Cum poți vorbi mai mult de 24 de ore într-o zi? Explicația unui operator

Ultima actualizare:

O înregistrare audio a unui client Telekom supărat pe operator circulă pe Internet. Omul este nemulțumit că operatorul i-a suspendat serviciile pe motiv că s-a folosit abuziv de acestea.

Mai exact, după cum se aude din discuția cu angajata de la call-centerul Telekom, bărbatul ”a vorbit mai mult de 24 de ore într-o zi”. Nu puțini au fost cei care au spus că răspunsul angajatei Telekom este absurd, dar explicația este una cât se poate de logică.

Cei de la Telekom au trimis, la cererea PLAYTECH, un răspuns oficial. 

"În urma înregistrării în ultima perioadă a unui trafic nefiresc de voce mobilă, Telekom Romania a implementat o serie de măsuri pentru a asigura accesul la servicii de telefonie mobilă pentru toți clienții săi, la parametri optimi. Printre măsurile implementate se numără identificarea și restricționarea unui număr de cartele preplătite si abonamente de pe care s-a efectuat zilnic un trafic de voce mobilă extrem de ridicat, în special prin folosirea funcțiilor de apel în așteptare și conferință, care a indicat o utilizare artificială a serviciilor de telefonie mobilă”, au declarat reprezentanții grupului de companii Telekom Romania.

Află totul despre scandalul privind clientul Telekom și vezi de ce nu are dreptate

Parteneri

image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
tinte ale rusiei jpg
Ingrijire piele femeie FOTO Shutterstock jpg
Pensionari discută cu reprezentanții presei și oficialii Caselor de Pensii de care aparțin privind recalcularea pensiei, în București. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
husky harghita jpg
MONICA POLI jpg
dacii  jpg
mascati jpg
Diana  Sosoaca Foto Facebook Diana Ivanovici Sosoaca jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net