Tonciu şi Mitea, scene fierbinţi pe plaja din Dominica!

simeon stalpnicul png

Andreea a primit un cadou costisitor de la iubitul ei, de Crăciun: o vacanţă în Republica Dominicană, de 5.000 de euro. Singuri-singurei ca doi porumbei, cei doi au lâncezit la soare de dimineaţă până seara, s-au desfătat cu delicatese şi au petrecut nopţi fierbinţi sub clar de lună.

Obişnuiţi cu vacanţele exotice, Andreea Tonciu şi Nicolae Mitea se răsfaţă peste hotare de cel puţin două ori pe an.

CITEŞTE ŞI

Tonciu şi-a luat «Plasă»- Recomandarea Click! Tv pentru marţi, 30 noiembrie

Piţipoancele au căzut în plasa lui Dan Negru

Tonciu: «Cătălin Măruţă este cel mai tare bărbat din showbiz»

După ce anul acesta au bifat vacanţe în Dubai şi Olanda, iată că cei doi îndrăgostiţi au ales pentru geroasa lună decembrie o destinaţie călduroasă: Republica Dominicană.

Tonciu şi Mitea s-au bronzat cât era ziulica de lungă. Cei doi au plătit 100 de dolari pentru o şedinţă foto profesionistă

simeon stalpnicul png

Opt zile de răsfăţ maxim, ore întregi de stat la plajă, plimbări pe malul mării, mâncare şi băutură la discreţie, toate acestea costându-l pe Nicky nu mai puţin de 5.000 de euro.

Dar cum pentru iubita lui nici un cadou nu este prea scump, fotbalistul nici măcar nu s-a uitat la bani:

„A fost foarte frumos. Am stat toată ziua la soare, m-am bronzat, zici că sunt rac. Acolo este foarte cald, sunt cam 30 de grade. Am vrut să avem poze deosebite şi am angajat un fotograf profesionist care să ni le facă. Am plătit 100 de dolari", ne-a povestit Andreea.

simeon stalpnicul png

Împătimită a cumpărăturilor, vedeta s-a întors cu bagajele aşa cum a şi plecat, căci nu a găsit nici măcar suveniruri deosebite. În schimb, la capitolul specialităţi culinare, are numai cuvinte de laudă:

„Am stat mai mult la hotel. Ne-am relaxat, am mâncat foarte mult, totul a fost all inclusive şi am gustat tot felul de specialităţi. Foarte multe paste, fructe de mare şi mai ales dulciuri. Oricum, multe dintre felurile de mâncare nici nu ştiam ce reprezintă. Nu ne-am cumpărat mai nimic, acolo nu prea găseşti lucruri frumoase", ne-a mai spus vedeta.

Au rămas blocaţi în Paris!

Ajunşi la Paris joi după-amiază, Andreea şi Nicky s-au trezit în aeroport cu zborurile anulate.

După câteva ore, au avut noroc şi li s-a dat cazare, aşa că au rămas în Capitala Franţei încă o zi, până vineri seara.

„M-au zăpăcit zborurile cu avionul, plus ziua pe care am petrecut-o la Paris. A fost foarte obositor şi încă nu m-am obişnuit cu fusul orar. În Republica Dominicană sunt şase ore mai puţin decât la noi", ne-a spus Andreea.

submarin francez
miel pixabay jpg
man at supermarket jpg
Kate Middleton si Printesa Charlotte jpg
primarul orasului vascau din bihor florin porge nu va mai putea candida pentru un nou mandat jpeg
urs freepik jpg
Locul din orașul Slănic, Prahova, unde s-a stabilit un perimetru de siguranță în urma surpării unei străzi. FOTO Inquam Photos / Sabin Cîrstoveanu