Ce se întâmplă dacă stai mult în picioare. 5 metode de a preveni neplăcerile

Ce se intampla daca stai mult in picioare  5 metode de a preveni neplacerile jpg

Cu toții simțim un disconfort major dacă suntem nevoiți să stăm mult în picioare, dar aceste neplăceri se pot transforma în timp în probleme serioase și există și situații în care ele pot fi rezolvate doar de intervenția unui medic. În aparență, pare doar oboseală, însă faptul că ne obligăm picioarele să ne susțină greutatea corpului un timp prelungit are mai multe efecte.

Femeile sunt expuse mai mult unor riscuri, mai ales dacă poartă tocuri. Chiar dacă arată bine și pun în valoare silueta, tocurile le obligă să aibă o poziție incorectă a corpului, iar asta poate afecta coloana vertebrală.

Cu sau fără tocuri, statul prelungit în picioare duce la dureri de picioare care în timp vor deveni permanente, la oboseală musculară, crampe, vene sparte și varice, dar și la bătături, ciuperci ale piciorului sau monturi.

Acestea sunt doar efectele comune ale statului în picioare, pe care le experimentează multe persoane cu joburi care implică acest lucru sau care și-au creat un anumit stil de viață. Deși percepția generală este că statul în picioare provoacă mai puține probleme decât pe scaun, ideal ar fi să evităm pe cât posibil să o facem. Dar dacă locul de muncă sau alte îndatoriri ne aduc în această situație, este esențial să facem tot ce ne este în putere pentru a preveni neplăcerile.

Iată câteva metode prin care poți să previi și să elimini efectele neplăcute ale statului prelungit în picioare:

Masaj

Este o formă excelentă prin care poți să previi și să combați durerile de picioare. Ajută la relaxare, la detensionarea musculară și stimulează circulația sângelui, astfel că riscul de a dobândi boala varicoasă scade exponențial. Evident, ideal ar fi să beneficiezi de o sesiune de masaj la picioare după fiecare zi în care te expui, iar pentru asta ar trebui să ai acces la un dispozitiv special și pe Komoder vei găsi câteva exemple de aparate de masaj pentru picioare.

Exerciții de stretching

Exercițiile de stretching făcute în mod regulat pot ajuta la reducerea stresului și durerii provocate de o poziție incorectă. De asemenea, vor stimula flexibilitatea articulațiilor și ajută la întârzierea efectelor îmbătrânirii asupra articulațiilor și mușchilor.

Încălțăminte adecvată

Este esențial ca toți cei care stau mult în picioare prin natura locului de muncă să poarte încălțăminte comodă. Poate că ai senzația că te simți confortabil într-o pereche de sandale cu tocuri mici, dar ele sunt nepotrivite dacă trebuie să stai mult în picioare. Încălțămintea sport, cu talpă moale, este ceea ce ar trebui să poarte orice persoană pusă într-o asemenea situație, potrivit Baylor College of Medicine. De asemenea, pantofii ortopedici sunt o altă opțiune bună.

Plimbări

Este cea mai facilă modalitate prin care poți să elimini durerile de picioare și să-ți pui sângele în mișcare. Însă va trebui să acorzi cel puțin o oră din timpul tău pentru această activitate. Plimbarea într-un ritm moderat, purtând în picioare încălțăminte comodă, cu siguranță te va ajuta să te simți mult mai bine.

Ciorapi medicinali

Foarte multe persoane care stau mult în picioare ajung să sufere de insuficiență venoasă, afecțiune care se agravează destul de rapid. În aceste cazuri este foarte bună terapia compresivă. Medicul specialist îți poate recomanda niște ciorapi medicinali compresivi, care vor stimula circulația sângelui în picioare.

Foto: Pexels

image
image
image
image
image
image
horoscop, zodii, stres jpg
horoscop zilnic jpg
Barbat femeie relatie cearta FOTO Shutterstock jpg
horoscop (1) jpg
Ziua ta norocoasa din luna februarie in functie de zodie  Sursa foto shutterstock 1939119451 jpg
Parteneriat - barbati care strang mana - acord FOTO Shutterstock
mancare 1 jpg
Horoscop zilnic 31 mai 2022 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net