Cum prepari cea mai delicioasă pâine, cu doar 3 ingrediente. O faci rapid și nu îngrașă deloc

Nicio masă fără pâine! Unor oameni le este extrem de dificil să renunțe la pâine, mai ales dacă își propun să piardă în greutate sau să ducă un stil de viață sănătos. Însă noi am aflat rețeta pentru pâinea care nu îngrașă ce poate fi făcută în doar 5 minute cu câteva ingrediente simple!

paine calda jpg

Pâinea se găsește în toate magazile sub o mulțime de varietăți și la toate prețurile. Există această falsă impresie conform căreia dacă ceva este mai scump, automat este și mai bun. Fals. Nu trebuie să cumpărați o pâine mai scumpă la gândul că este și mai sănătoasă, lucrurile nu stau așa întotdeauna. Puteți prepara cea mai sănătoasă pâine din câteva ingrediente ce nu costă o avere.

Rețeta de pâine care nu îngrașă

Ingredinte:

65g făină de migdale ( aproximativ 3 linguri cu vârf), 2 ouă întregi, 2 linguri de unt topit, o linguriţă mică de praf de copt, sare după gust, semințe (de in și susan), condimente (chimion, praf de usturoi, piper).

Ingredientele se amestecă într-un bol mare și apoi se bagă compoziția l cuptorul cu microunde. Aluatul va crește și se va coace, moment în care puteți să îl mai lăsați la copt timp de aproximativ 30 de secunde până vedeți că este gata. 

PAINE finlandeza jpg

Pâinea care reduce grăsimea de pe abdomen

Conform unui studiu efectuat pe 50 de japonezi,pîinea integrală poate reduce grăsimea viscerală (grăsimea care înconjoară organele și crește riscul de diabet sau probleme de inimă), dar și grăsimea de pe abdomen! Cei 50 de participanți au fost împărțiți în două grupuri, timp de 3 luni un grup a consumat pâine din grâu rafinat, în timp ce celălalt grup a consumat pâine din grâu integral. Astfel, cercetătorii au constat că cel de-al doilea grup pierduse din grăsimea viscerală.

paine png

Comentând studiul, Sameena Ansari – Dietetician și Nutriționist senior, CARE Hospitals, Hi-Tec City, Hyderabad, a spus: „Fibrele solubile, precum cele găsite în pâinea din grâu integral, pot ajuta la reducerea grăsimii viscerale prin legarea de acizii biliari în intestinului și împiedicând reabsorbția acestora. Acest lucru face ca ficatul să producă mai mulți acizi biliari care, la rândul lor, consumă mai mult colesterol și, în cele din urmă, duce la o reducere a nivelului general de colesterol. Consumul de pâine integrală de grâu vă poate ajuta, de asemenea, să evitați alimentele foarte procesate și rafinate, care pot contribui la creșterea în greutate și la creșterea grăsimii viscerale. Cerealele integrale sunt o sursă bună de fibre, vitamine și minerale, care sunt esențiale pentru sănătatea și bunăstarea generală. În plus, alegerea alimentelor din cereale integrale poate ajuta și la reglarea nivelului de zahăr din sânge, ceea ce este important pentru reducerea riscului de a dezvolta diabet de tip 2”.

image
image
image
image
image
image
Horoscop primavara FOTO Shutterstock jpg
femeie fericită  foto   Shutterstock jpg
horoscop shutterstock jpg
zodii relaxate jpg
click ro jpg
3 sfaturi practice pentru a te deplasa eficient in aglomeratia urbana  jpg
aripioare picante jpeg
horoscop webp
image
actualitate.net
image
actualitate.net