Primul film produs de Netflix care depășește 300 de milioane de vizionări
Un musical animat a capturat atenția publicului global, devenind un fenomen de streaming fără precedent. Aventurile unor tinere cu vieți duble, care combină muzica K-pop cu luptele împotriva demonilor, au transformat filmul într-un adevărat hit cultural și muzical.

Coloana sonoră a ajuns pe primele locuri ale clasamentelor internaționale, iar un single emblematic a cucerit topurile din Germania timp de șase săptămâni consecutive.
Filmul cu 300 de milioane de vizionări
Musicalul animat "KPop Demon Hunters", produs de Netflix, a devenit primul film al acestei platforme de streaming care a depăşit pragul de 300 de milioane de vizionări la nivel global, au anunţat marţi reprezentanţii companiei americane, relatează DPA, citat de Agerpres.
Acest lungmetraj, lansat pe 20 iunie, a acumulat peste 314,2 milioane de vizionări până în data de 14 septembrie.
Compania Netflix a anunţat că are peste 300 de milioane de abonaţi la nivel mondial, ceea ce înseamnă că, din punct de vedere statistic, fiecare dintre abonaţii săi a vizionat acest film cel puţin o dată.
Netflix anunţă datele sale de audienţă doar pentru primele 91 de zile după lansarea unei producţii, aşadar monitorizarea publică a vizionărilor asociate cu filmul "KPop Demon Hunters" se va încheia pe 19 septembrie.
Coloana sonoră, în topul clasamentelor muzicale din întreaga lume
Produs de Sony Pictures Animation, acest film fantasy prezintă aventurile grupului muzical Huntr/x, o trupă de fete care cântă K-pop, alcătuită din trei tinere care duc o viaţă dublă, fiind deopotrivă cântăreţe şi vânătoare de demoni. Misiunea lor se complică atunci când apare o trupă rivală de băieţi, ai cărei membri se dovedesc a fi ei înşişi nişte demoni.
Popularitatea fulminantă a acestui film a propulsat coloana sa sonoră inspirată din stilul K-pop, care include versuri în limba coreeană, în topul clasamentelor muzicale din întreaga lume. Cântecul "Golden", considerat un mare succes comercial în cadrul intrigii peliculei, a devenit un hit şi în viaţa reală. De exemplu, acest cântec a ocupat locul 1 în topul single-urilor din Germania timp de şase săptămâni consecutive.



































