Colecţie vestimentară semnată Amy Winehouse, lansată postum
Potrivit Daily Mail, citat de Agerpres, Amy Winehouse a colaborat de mai multe ori cu celebra marcă, iar colecţiile sale au avut mereu mare succes. Într-un interviu la Harper's Bazaar, cântăreaţa anunţase că a creat trei noi linii pentru colecţia toamnă/iarnă 2012.
La începutul acestei colaborări, în octombrie 2010, marca a descris hainele ca 'piese clasice Fred Perry, cu o nuanţă specifică atitudinii şi stilului Amy Winehouse'. Richard Martin, directorul de marketing al mărcii, a spus că Winehouse era 'încântată să lucreze cu ei', adăugând că era 'strălucitoare, pasionată şi dedicată' muncii pe care o făcea: 'Avea idei puternice, ştia ce voia pentru colecţie. Era peste tot', a spus Martin.
Prima colecţie, inspirată din moda anilor 1950, cu rochii retro şi corsete, s-a bucurat de un mare succes. A urmat o linie de îmbrăcăminte în stil hawaian, lansată în martie pentru colecţia de primăvară/vară 2011. De la moartea cântăreţei, piesele de îmbrăcăminte create de ea s-au epuizat şi ultima ei colecţie s-a vândut ca pâinea caldă. Nicio rochie semnată Amy Winehouse nu se mai găseşte pe site-ul Fred Perry şi doar câteva pe ASOS. Pe eBay, hainele create de ea ating sume exorbitante. De altfel, tot ceea ce o priveşte pe cântăreaţă a căpătat pe site o mare valoare, o fotografie cu autograf fiind vândută cu 1.000 lire (1.130 euro).
Nu este de mirare că fanii i-au cerut lui Fred Perry să lanseze ultima colecţie creată de Amy Winehouse. Creatorii mărcii au anunţat însă că aşteaptă acordul familiei şi al apropiaţilor cântăreţei înainte de a lansa ceva. Până atunci, site-ul mărcii îi aduce un omagiu, postând o poză a cântăreţei, zâmbitoare într-o rochie creată de ea, însoţită de textul: 'Amy Winehouse, 1983 - 2011. Fred Perry este adânc întristat de moartea lui Amy Winehouse. Gândurile noastre bune se îndreaptă spre familia şi prietenii ei în aceste momente grele.'