Michael Jackson va apărea pe un miliard de cutii de Pepsi
Michael Jackson va fi noua imagine Pepsi, într-o campanie globală în cadrul căreia silueta lui va apărea, în diverse ipostaze, pe un miliard de cutii de suc.
Ediţia limitată a noii campanii, numită "Live for Now", va începe în China, urmând ca mai apoi să ajungă şi în Statele Unite ale Americii şi ulterior în Asia, America de Sud şi Europa.
Campania Pepsi îşi propune ca prin imaginea megastarului să promoveze cultura pop şi îşi crească propriile vânzări.
Nu este pentru dată când The King Of Pop este imaginea binebunoscutei companii de băuturi carbogazoase, el colaborând cu această firmă şi în anul 1984 atunci când, în timpul filmărilor pentru un spot publicitar, i-a luat foc părul.
Michael Jackson a murit pe 25 iunie 2009, la vârsta de 50 de ani, în urma unei "intoxicaţii grave" cu medicamente contra depresiei, precum Propofol şi Xanax.