Laurette, 10 vacanţe în 6 luni

America - A stat două  săptămâni,  în august
America - A stat două săptămâni, în august

Dubai, Grecia, Barcelona, Budapesta, Cinque Terre, Cannes, Saint Tropez, Paris, Cipru şi America. Acestea sunt destinaţiile pe care le-a „bifat” Laurette, începând cu luna martie a acestui an. Iubeşte vacanţele şi a avut mare nevoie de ele, cu atât mai mult cu cât anul acesta a fost pentru ea unul greu, presărat cu procese şi necazuri.

„Eu nu cheltuiesc banii pe haine, poşete şi bijuterii, dar îi dau pe vacanţe. Anul acesta cu atât mai mult aveam nevoie de ele. Singura modalitate prin care m-am echilibrat era prin a călători. M-a ajutat foarte mult să văd locuri noi şi vechi, să cunosc oameni, să socializez”, explică Laurette Atindehou (36 de ani).

A început seria vacanţelor în forţă, cu Dubaiul. Acolo a stat o săptămână, în martie, scopul principal fiind acela de a se ocupa de afacerea cu telefoane pe care o are împreună cu soţul ei. A semnat contractul, a rezolvat treburile, apoi s-a răsfăţat la mare, la piscină. O lună mai târziu, de Paşte, s-a urcat din nou în avion, cu destinaţia Atena. A stat la mătuşa ei, care locuieşte acolo de 15 ani şi împreună s-au plimbat, au mers la biserici, au făcut croaziere cu vaporaşul. A prins zile frumoase, cu soare, şi a putut face din nou baie în mare.

«Acum vreau să merg pe litoralul românesc»

Nu s-a întors bine în ţară, că şi-a făcut din nou bagajele. Sfârşitul lui aprilie a prins-o la Barcelona, oraş pe care îl mai văzuse o singură dată. Acolo nu a stat mult, doar două zile, însă suficient cât să-şi mai încarce bateriile. Alte câteva zile le-a petrecut în luna mai în Italia, la Cinque Terre, împreună cu o gaşcă de prieteni, iar Ziua Copilului o prindea la Paris, împreună cu fetiţa ei, Serena (7 ani). În iunie a rămas fidelă Franţei. “Am revenit la Cannes, cu maşina, în-tr-un circuit cu nişte prieteni. Apoi o săptămână am stat la Saint Tropez. La întoarcere, ne-am oprit două zile la Budapesta. În iulie mi-am luat o altă scurtă vacanţă în Cipru. Am mers singură şi a fost o experienţă frumoasă”, povesteşte Laurette. În toate aceste vacanţe, mai lungi sau mai scurte, a călătorit fie cu prietenii, fie cu fetiţa ei.

“Nu am un iubit, aşa cum s-a speculat”, explică ea. Ne povesteşte că e genul de turist care nu-şi face niciodată planuri înainte de a pleca la drum. Se adaptează locului şi situaţiilor. “Îmi place să mă plimb prin aeroporturi, să văd cum călătoreşte lumea. În august am fost în America, am pus o poză pe facebook, au văzut prietenii mei de acolo şi tot programul s-a schimbat, împreună cu ei. Am călătorit mult, e drept, şi mi-a prins bine. Acum tot ce îmi doresc e să merg la mare la noi, că nu am fost deloc anul acesta. Dacă nu, mă duc în Austria”, promite mulatra.

Vrea să vândă tot şi să se mute în America

America - A stat două  săptămâni,  în august
America - A stat două săptămâni, în august

Ultima vacanţă în care a mers Laurette, în august, a fost America. Scopul principal al călătoriei a fost acela de a “inspecta terenul”, pentru o viitoare mutare definitivă peste ocean.

“Am stat la nişte prieteni în Miami şi la unchiul meu, în Orlando. M-am gândit să mă mut în Orlando pentru că acolo sunt perspective. America îţi oferă multe şanse dacă vrei să faci ceva; chiar poţi trăi visul american. Aş vrea să fiu actriţă de film acolo. Nu plec pentru că aş fi dezamăgită de România, îmi place aici, însă simt nevoia să schimb ceva. Ştiu că îmi va părea rău să mă rup, acolo o voi lua de la zero, va fi greu, dar nu imposibil. Îmi place viaţa de acolo, am mulţi prieteni peste ocean”, mărturiseşte Laurette. Astfel, din acest moment, mulatra a început demersurile. Urmează să-şi vândă casa, cele două maşini, iar când va finaliza totul, îşi va face bagajele şi va lua viaţa de la capăt în America.

“Acum, în cele două săptămâni cât am stat acolo, m-am interesat de şcoală pentru Serena, am fost la un interviu pentru un job în domeniul turismului… În paralel, mi-am văzut rudele, prietenii, am făcut plajă, ne-am plimbat cu barca, ne-am distrat la toate cluburile la care m-au dus prietenii, iar cele două săptămâni au trecut pe nesimţite”, povesteşte Laurette.

Click spune

Laurette este în proces de divorţ cu soţul ei, Ciprian Nistor, închis la Penitenciarul Gherla pentru fapte de evaziune fiscală. Cei doi s-au căsătorit pe 21 februarie 2017, în penitenciarul Jilava, unde se afla la vremea aceea. Afaceristul i-a adus soţiei sale acuzaţii grave şi urâte care nu i-au picat deloc bine, ulterior situaţia dintre ei s-a mai calmat.

Persoană care trimite mesaje pe Whatsapp Foto Pixabay
92f0a716 3d25 49fe 9a40 fbfef5803f44 jpeg
Banner Andreea Raicu
sanziana negru si stefan floroaica jpeg
chrissy teigen rochie profimedia jpg
sofia vicoveanca jpeg
Florin Piersic scaled e1692821158751 jpg
Un singur lucru nu i-a fost pe plac Anamariei Ferentz, spectacolul Carmen pus în scenă la Opera din Viena