Cu parfumul Bote, mirosiţi a şerbet de afine
Cătălin Botezatu şi Adina Buzatu au avut ambiţia să-şi facă propriul parfum. Pe vreme de criză nici că puteau lansa un produs scump, preţul de 90 de lei fiind unul accesibil. Parfumurile lor conţin, printre altele, şerbet de pere sau piper roz şi trifoi.
Românii se pot lăuda că au şi ei două parfumuri de lux, la preţuri deloc piperate, chiar dacă cel al stilistei Adina Buzatu conţine şi... piper roz. Mulţi s-ar gândi că între cele două vedete ar exista o competiţie, însă lucrurile nu stau deloc aşa: „Păi, cum să fiu supărat pe Adina că şi-a lansat parfumul «Trends by Adina Buzatu»? Şi al ei, dar şi al meu, «B Fatale», sunt foarte bune, preţurile sunt de bun-simţ, aşa că se vor vinde ca pâinea caldă".În plus, Adina a pozat pe afiş împreună cu Petre Condrat, manechinul din echipa mea", a spus Cătălin, pentru Click!
Dacă Adina şi-a prezentat parfumul în urmă cu aproape două săptămâni în România, în cadrul unui eveniment la care au venit zeci de vedete, Cătălin a avut parte de o lansare peste graniţă, la Four Seasons Hotel din Milano.
„Mi-au trebuit şase luni ca visul să devină realitate. Eu am ales miresmele, primul lot de 3.500 de sticluţe fiind îmbuteliat în Franţa. Mă bucur însă că până acum am vândut aproape 800 de sticle, care au fost comandate pe magazinul meu virtual, www.cbstore.eu'', a povestit Cătălin Botezatu.
Trends by Adina Buzatu, cu aromă de mandarină
Conţine, ca note de vârf de mandarina, piper roz, grapefruit, notele medii de frunze de cedru, anason stelat, geranium şi notele joase de cedru, patchuli, heliotrop şi mosc se îmbină sub sloganul "Putere. Seducţie. Mister. - Secretul tău îl ştiu doar eu."
Lot - 5.000 sticluţe, produs în Franţa
Vânzări : 450 de sticluţe
Preţ: 90 lei