4 exerciţii pentru menţinerea erecţiei

fantezii erotice cu sex anal 0 jpeg
Exerciţii pentru menţinerea erecţiei sunt multe. Dar un rol esenţial îl are şi partenera în prelungirea actului sexualFoto: Click!

În viaţa intimă, satisfacţia ambilor parteneri contează în egală măsură. Cu siguranţă bărbatii ştiu cât de importantă este performanţa sexuală. Pentru asta trebuie să faceţi câteva exerciţii pentru menţinerea erecţiei ca actul sexual să dureze mult mai mult.

O erecţie de lungă durată înseamnă şi satisfacerea partenerei pe plan sexual şi, în consecinţă, înţelegere şi armonie în relaţie. Iată cele mai bune exerciţii pentru menţinerea erecţie pe care le puteţi pune în practică.

Exerciţii pentru menţinerea erecţiei: 1. Oprit/pornit

Unul dintre cele mai eficiente exerciţii pentru menţinerea erecţiei este oprit/pornit. Probabil că foarte mulţi dintre voi folosiţi deja această tehnică de prelungire a actului sexual. Pur şi simplu înseamnă că în loc să te grăbeşti să ai orgasm sau să ejaculezi cât mai repede, opreşti stimularea cât te simţi prea excitat. După ce te-ai mai relaxat puţin, reiei totul. Perioada de odihnă trebuie să varieze de la câteva secunde la un minut sau mai mult. Acest exerciţiu făcut în mod constant vă poate ajuta să vă menţineţi erecţia mai mult timp.

Exerciţii pentru menţinerea erecţiei: 2. Metoda blocării

Încearcă aceste exerciţii pentru menţinerea erecţiei ori de câte ori eşti excitat. Trebuie să-ţi păstrezi contracţiile, continuând stimularea în acelaşi timp. În timpul actului sexual, acest lucru e foarte uşor de făcut când femeia se află într-o poziţie cu penetrare prin spate, iar bărbatul stă în genunchi. Metoda blocării este cea mai eficientă dintre toate şi înseamnă contractarea muşchilor PC şi a muşchilor abdominali simultan, astfel încât stomacul să fie tras cât mai mult posibil spre coloana vertebrală.

Exerciţii pentru menţinerea erecţiei: 3. Masturbarea

Marea majoritate a bărbaţilor se masturbează indiferent de vârstă. Manevrele folosite în timpul masturbării vă pot ajuta să învăţaţi cum să vă menţineţi erecţia mai mult timp şi cum să vă controlaţi orgasmul. Din acest motiv masturbarea poate fi unul dintre cele mai bune exerciţii pentru menţinerea erecţiei în timpul actului sexual.

Sunt unele dintre cele mai bune exerciţii pentru menţinerea erecţiei. Trebuie să începeţi cu încordarea şi relaxarea muşchilor PC (pubococcigieni, situaţi în zona organelor genitale, atât la bărbaţi, cât şi la femei, responsabili pentru încordarea penisului şi a vaginului) de 15-20 de ori, menţinând ultima încordare aproximativ 10 secunde. La sfârşitul fiecărui set de exerciţii faceţi pauză un minut. Aceste exerciţii practicate constant vă vor ajuta să aveţi controlul complet asupra orgasmelor şi a momentului ejaculării, reuşind astfel să menţineţi actul sexual mult mai mult.

Radu Mirică s-a sinucis
rafael nadal si sotia sa
Mama copilului mort în Găești 3 jpg
Când vine vorba de Marilena, Arșinel uită de toate problemele lui de sănătate jpeg
cub casă stela popescu png
anxietate
mormant arsinel sursa captura youtube jpg
Alexandru Arsinel FOTO Mediafax
cimpeanu caseta jpeg
Scurgeri de gaz din conductele Nord Stream FOTO EPA-EFE
image
image
image
image
Când vine vorba de Marilena, Arșinel uită de toate problemele lui de sănătate jpeg
calendar ortodox 2021 30 septembrie sfantul ierarh grigorie luminatorul armeniei celei mari jpeg
mormant arsinel sursa captura youtube jpg
sorin cimpeanu campeanu
Radu Mirică s-a sinucis
elevi scoala inquam jpeg