Bea lapte de la sânul fiicei ca să scape de cancer

Ultima actualizare:

    Fiica îi oferă  zilnic o cană de  lapte matern
Fiica îi oferă zilnic o cană de lapte matern

Fred Whitelaw, de 64 de ani, din Marea Britanie, a fost diagnosticat în 2015 cu cancer intestinal. A învins cumplita boală, însă aceasta a recidivat anul trecut.

Din aprilie, Fred a început să bea lapte de la sânul fiicei sale, fiindcă a auzit că l-ar putea ajuta să învingă definitiv maladia mortală. Fata lui, Jill, de 30 de ani, l-a născut pe micuţul Llewyn, în octombrie. Acum, bunicul împarte laptele matern cu nepoţelul. Nenumărate studii au arătat proprietăţile importante ale laptelui de la sânul mamei. Protejează bebeluşii împotriva infecţiilor şi a altor boli, cum ar fi leucemia, diabetul, obezitatea şi bolile de inimă. Un studiu efectuat de cercetătorii de la Universitatea Lund, din 2010, a arătat că laptele matern oferă protecţie copiilor şi împotriva cancerului.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
camp de orez picturi profimedia (2) jpg
amanda maria souza oliviera captura video jpg
Creier sănătos   pixabay jpg
cartofi copti jpeg
macrou istock jpg
autostrada pixabay jpg
slovacia jpg
autospeciala politie jpg
image
image