De ce angajații Starbucks scriu greșit numele tău pe paharul de cafea. Nimeni nu a bănuit așa ceva

Ai fost vreodată la Starbucks și ai observat că angajații ți-au scris numele greșit pe paharul de cafea? Ei bine, noi îți dezvăluim motivul pentru care se întâmplă asta!

Băuturi Starbucks FOTO Shutterstock

Unul dintre motive este faptul că pur și simplu este posibil să fie un local foarte zgomotos. Starbucks este unul dintre localurile pline de clienți de obicei, iar la asta se mai adaugă și muzica ambientală. Astfel încât, este foarte posibil ca barista să vă greșească numele pentru că nu l-a auzit corect. Un alt motiv ar mai fi faptul că probabil numele tău are mai multe forme ortografice. De pildă, te poate chema Anna, dar barista nu are de unde să știe că trebuie să îți scrie numele cu doi n. Nici nu poți să-i condamni pe barista, nu au e unde să știe cum te cheamă în buletin! Alții în schimb pot să îți scrie numele greșit în mod intenționat.

Să zicem că ai ieșit la cafea și dai de un barista care probabil a mai avut câțiva zeci de clienți înaintea ta, unii dintre ei poate s-au și purtat urât cu aceștia, iar stresul știm că ne poate face uneori să cedăm nervos. Suntem oameni până la urmă, iar bunătatea și respectul pot face diferența pentru cineva, astfel dacă observi că barista-ul care te-a servit ți-a scris numele greșit și se vedea că nu se simte tocmai bine, încearcă să fii înțelegător și să nu o iei personal pentru că nu știi niciodată ce se ascunde în sufletul unui om. 

starbucks frappulla jpeg

Motivul pentru care angajații Starbucks îți scriu numele greșit

Pe lângă toate motivele de mai sus, este chiar mai posibil ca angajații să aplice o strategie de marketing! Din cauza deciziilor sale de marketing proaste, Starbucks a eșuat lamentabil în Australia, Israel și Vietnam.

Cu toate acestea, Starbucks are una dintre cele mai bune strategii de marketing din industria cafelei - scrierea greșită a numelor clienților, astfel încât aceștia să posteze despre asta pe rețelele de socializare, deși nu știm dacă ei chiar știu asta și o fac intenționat sau habar nu au, dar cumva le-a ieșit. 

Un barman Starbucks scrie greșit numele clientului. Atunci clientul este enervat/surprins/încântat și postează despre asta pe rețelele sociale. Cei care îl urmăresc pe client pe rețelele sociale aleg în mod subconștient Starbucks pentru a lua o cafea sau pentru a ieși la o întâlnire (pentru că au fost expuși recent la numele mărcii). Pratic, este ceva psihologic aproape.  Hashtag-ul #StarbucksNameFail are peste 27.000 de postări pe Instagram. Acum, dacă presupunem că toate aceste 27.000 de persoane au 200 de urmăritori fiecare, putem spune că 5,4 milioane de persoane au fost expuse gratuit la numele de marcă "Starbucks".

Și nici măcar nu îi punem la socoteală pe clienții care nu folosesc hashtag-uri sau folosesc un hashtag diferit, cum ar fi #StarbucksName, #StarbucksNameGame etc. Dacă luăm în considerare aceste persoane, reach-ul ar putea fi mult mai mare!

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
448542067 7833042643424770 2443193394384490631 n jpg
image
image
image
image
image
image
index png
Insula Agistri, Grecia FOTO Shutterstock
555 (21) jpg
santorini 4044972 1280 jpg
loc de munca jpg
reguli noi aeroport jpg
dulceata din plante de leac jpeg
printul julian al suediei profimedia (1) jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net