Teorie șocantă! Expert: „Pasagerii submersibilului Titan știau că vor muri. A fost ca un film de groază”

Teorie terifiantă! Cei cinci oameni care au murit la bordul submersibilului OceanGate erau probabil conștienți de implozia iminentă cu 48 sau 71 de secunde înainte de a avea loc, potrivit unui expert care a asemănat scenariul cu un „film de groază”.

Submersibilul Titan
Submersibilul Titan a suferit o implozie catastrofală, pe 18 iunie (Foto: Profimedia/AFP)

Inginerul și expertul subacvatic spaniol José Luis Martín susține că Shahzada Dawood (48 de ani), fiul său Suleman (19 ani), miliardarul britanic Hamish Harding (58 de ani), veteranul marinei franceze Paul Henry Nargeolet (73 de ani) și Stockton Rush (51 de ani), CEO al OceanGate, au știut ce soartă îi așteaptă. El a oferit o cronologie șocantă pentru ultimele momente ale submersibilului „blestemat”, înainte de a suferi o implozie catastrofală pe 18 iunie - la mai puțin de două ore de la scufundarea sa către epava Titanicului.

Pasagerii au stat în beznă completă, în ultimele lor clipe de viață

În timpul scufundării controlate a submersibilului Titan trebuie să fi existat o defecțiune electrică. Toată lumea se panichează și se înghesuie unul peste altul. Puteți să vă imaginați groaza, frica și agonia prin care au trecut. Trebuia să fi fost ca un film de groază. Au realizat tot ce li se întâmplă. În plus, era complet beznă în submersibil”, a explicat expertul, citat de tabloidul american New York Post.

Pe măsură ce s-a scufundat în adâncuri, submersibilul a fost supus unei creșteri bruște a presiunii subacvatice, ducând la o „compresie puternică” a carenei submarinului din fibră de carbon, la o adâncime de aproximativ 2.700 de metri. „După acele 48 de secunde, sau un minut, a avut loc implozia și moartea subită instantanee”, a adăugat Martín. Problemele structurale ale carenei au fost citate printre cauzele imploziei. Profesorul de inginerie oceanică de la Virginia Tech, Stefano Brizzolara, a sugerat că nava ar fi avut defect și că de aceea nu a făcut față la presiune.

„Nu putem spune cu excatictate ce a cauzat defecțiunea structurală în acest caz, dar orice imperfecțiune mică a materialului, alinierea greșită a flanșelor de conectare, conexciunea șuruburilor...toate ar fi putut provoca prăbușirea structurală”, a spus Brizzolara recent, pentru The Post.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințul George, Prințesa Charlotte și Prințul William Foto Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Șofer la volan  Foto Pixabay jpg
inchisoare medievala jpg
profesor jpg
daniel david ubb fb jpg
phone 292994 1280 jpg
Izvorul de la Manastirea Sf  Dionisie Exiguul si Sf  Efrem jpg
4 front poza mare jpg
cat 7032641 1280 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net