Cum poți obține o cameră mai bunăl la un hotel de lux. Un manager dezvăluie secrete, trucuri și capcane frecvente pentru turiști
Te-ai întrebat vreodată cum arată viața din spatele scenei într-un resort de lux? Sau dacă este cu adevărat posibil să obții un upgrade gratuit la o vilă? Iată ce spune un manager al serviciilor pentru oaspeți din Barbados.

Christopher Pitt, managerul serviciilor pentru oaspeți la Royal Westmoreland – un exclusivist complex turistic din Barbados – oferă o privire sinceră asupra realității din culisele unui resort de lux.
În vârstă de 56 de ani și cu o experiență de 19 ani în cadrul resortului de 750 de acri, Christopher a gestionat nenumărate cereri și situații, unele dintre ele mai surprinzătoare decât altele.
„Nu există o zi tipică pentru mine”, spune acesta într-un interviu acordat publicației MailOnline Travel.
Programul său se schimbă constant, însă prioritatea zilnică rămâne aceeași.
„Să mă asigur că echipa este pregătită să întâmpine oaspeții cu zâmbetul pe buze și să facă o treabă excepțională”.
Deși declară că își iubește meseria, Christopher recunoaște că partea cea mai puțin plăcută este gestionarea oaspeților nemulțumiți. Una dintre cele mai frustrante situații este, spune el, atunci când „petreci ore întregi încercând să faci o rezervare pentru cineva, folosindu-ți toate contactele, iar apoi oaspetele anulează”.
Ce obiceiuri nepoliticoase au turiștii care se cazează în resorturi de lux
Alte comportamente considerate nepotrivite? Turiștii care refuză să elibereze vila la ora stabilită pentru check-out, prefăcându-se că aceasta este o practică normală peste tot în lume.
Managerul atrage, de asemenea, atenția asupra unui detaliu aparent banal, dar important în cultura locală: lipsa salutului.
„Oamenii din Barbados sunt, în general, oameni foarte politicoși. Așa că atunci când un oaspete intră într-un spațiu fără să spună 'bună dimineața', 'bună ziua' sau 'bună seara', poate părea nepoliticos.”
Cât despre mult visatele upgrade-uri, Christopher spune că acestea nu sunt oferite la cerere, dar există excepții.
„Oaspeții care semnalează o problemă de întreținere sau deranj din cauza construcțiilor au cele mai mari șanse să primească un upgrade.”
Chiar și cu provocările pe care le presupune, Pitt spune că nu și-ar dori altă carieră.
„Îmi place să cunosc oameni noi și să creez experiențe speciale pentru ei. Nicio zi nu seamănă cu alta și ador să stau de vorbă cu turiștii”, conchide el.




































