Netflix, record de abonați noi: „Am crezut că e o greşeală de tipar”. Acțiunile ajung la un maxim istoric

Acţiunile Netflix au crescut miercuri cu 13%, atingând un maxim istoric, după ce gigantul de streaming a raportat o creştere record a numărului abonaţilor, cu 18,9 milioane, în perioada sărbătorilor, consolidându-şi poziţia dominantă în faţa competitorilor, transmite News.ro.

„Am crezut că este o greșeală de tipar”

„Am crezut că e o greşeală de tipar. Netflix a sfidat din nou aşteptările, livrând o creştere a numărului de abonaţi cu mult peste cele mai optimiste estimări,” a declarat analistul Laurent Yoon de la Bernstein.

image

Cu o bază globală de abonaţi ce depăşeşte acum 300 de milioane, Netflix domină războiul platformelor de streaming şi are o poziţie de negociere mai puternică cu agenţiile de publicitate, pe măsură ce îşi dezvoltă serviciul susţinut de reclame.

Valoarea de piaţă a companiei, deja mai mare decât cea combinată a rivalilor săi Disney, Comcast, Paramount şi Warner Bros Discovery, ar putea creşte cu peste 50 de miliarde de dolari, dacă trendul acţiunilor se menţine.

Acţiunile au atins un preţ record de 988 de dolari pe unitate în tranzacţiile de miercuri dimineaţă, deschizând calea pentru o posibilă divizare a acţiunilor.

Extinderea în sporturi live

Succesul Netflix din ultimul an a fost impulsionat de extinderea sa în sporturi live, incluzând meciul de box dintre Jake Paul şi Mike Tyson, dar şi debutul transmisiunilor National Football League de Crăciun, care au inclus un spectacol la pauză susţinut de Beyonce.

Meciul Tyson-Paul din 15 noiembrie a devenit cel mai urmărit eveniment sportiv din istorie pe platformă, generând cel mai mare număr de noi abonaţi pentru orice eveniment de la începutul urmăririi acestor date în 2019.

De asemenea, Netflix a avut succes cu titluri populare, cum ar fi sezonul doi din „Squid Game” şi filmul „Carry-On”.

„Licenţele pentru drepturile sportive pot fi extrem de costisitoare, dar Netflix a ales inteligent să se concentreze pe evenimente speciale, care atrag atât spectatori, cât şi publicitate,” a explicat Dan Coatsworth, analist la AJ Bell.

Netflix a obţinut deja drepturile de difuzare în SUA pentru ediţiile din 2027 şi 2031 ale Cupei Mondiale de Fotbal Feminin FIFA, iar analiştii estimează că va începe să liciteze pentru alte competiţii sportive majore.

Anul acesta, Netflix va lansa noi sezoane ale unor seriale populare precum „Stranger Things” şi „Wednesday”, şi a început deja să transmită „WWE RAW”.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
vanatai jpg
baza jos 1 jpg
1 pijamale de matase jpg jpeg
front 1 jpg
tunsoare istock jpg
Avram Iancu  Foto Wikipedia jpg
Masina lovita jpg
hortensii depositphotos1 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net