Locurile de la coada avionului, cele mai sigure

Ultima actualizare:

    Cei aflaţi în  coada avionului  simt zguduitura cu cea  mai mică intensitate
Cei aflaţi în coada avionului simt zguduitura cu cea mai mică intensitate

Nu vă mai înghesuiţi în faţa avionului. Locurile din spate sunt mai sigure. La această concluzie au ajuns specialiştii, după ce au efectuat un experiment care a costat peste un milion de euro.

În cadrul experimentului, a fost folosit un Boeing 727 cu 170 de manechine la bord. Experţii au prăbuşit avionul în mod controlat în deşertul Sonoran din Mexic.

Înainte ca avionul să cadă în deşert, pilotul James Slocum, 55 de ani, s-a paraşutat de la 800 de metri.

Avionul a fost dotat cu camere video care au surprins foarte bine momentele din timpul prăbuşirii.

Avionul loveşte pământul cu o viteză de 225 km/h

Cei aflaţi în  coada avionului  simt zguduitura cu cea  mai mică intensitate
Cei aflaţi în coada avionului simt zguduitura cu cea mai mică intensitate

Manechinele au fost aşezate în trei poziţii: unele stăteau în mod normal pe scaun şi purtau centura de siguranţă, altele purtau centura de siguranţă, dar erau sprijinite de scaunul din faţă, iar cel de-al treilea tip de manechine nu aveau siguranţa pusă şi nici nu stăteau cum trebuia.

După impact, cabina şi partea principală din fuselaj sunt distruse 

simeon stalpnicul png

După impactul cu solul, experţii au observat că, dacă în locul manechinelor, care stăteau pe scaun în poziţia ghemuit şi care purtau centura, ar fi fost oameni, aceştia ar fi supravieţuit impactului.

Dacă în locul manechinelor, care stăteau  pe scaun în poziţia fetus şi care purtau  centura, ar fi fost oameni, aceştia ar fi supravieţuit impactului. Manechinele care  nu stăteau corect, dar purtau totuşi centura,  au suferit răni la cap

simeon stalpnicul png

Specialiştii au observat că toţi pasagerii de la clasa întâi ar fi murit din cauza că fuselajul a fost distrus. Cei care ar fi stat pe locurile din spate ar fi avut cele mai mari şanse să supravieţuiască.

Doar jumătatea din spate a avionului rămâne intactă

simeon stalpnicul png

«De aceea se montează cutiile negre în spate»

Fostul pilot Adrian Iovan, 54 de ani, a confirmat acest studiu.

simeon stalpnicul png

„Din istoricul accidentelor aviatice reiese că, într-adevăr, cele mai multe victime sunt cele care stau în faţă.

De altfel, cutiile negre ale avionului sunt aşezate în spate, tocmai pentru că au şanse mai mari să reziste în cazul unui accident.

Pe vremuri, avioanele IL - 18, cu care zburau şefii de stat şi alţi demnitari, aveau compartimentele VIP în spate, din aceleaşi motive".


    Cei aflaţi în  coada avionului  simt zguduitura cu cea  mai mică intensitate
Cei aflaţi în coada avionului simt zguduitura cu cea mai mică intensitate

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Fiicele Regelui Mihai si Principele Radu la parastasul de 6 ani al Regelui Mihai   Daniel Angelescu, Casa Majestatii Sale (2) jpeg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
pensioanr uk jpg
Matei Vali Catalina disparuta jpg
apa robinet pahar adobestock jpg
bar pexels jpeg
imapp alex proiectii 116 768x512 jpg
rate banca 0 jpeg
focurile vii wiki jpg
atacator parlament jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net