Autostrada lui Oprescu, 101,7 milioane euro/km
Potrivit proiectului, soluţia aprobată deja de specialişti prevede un sistem rutier cu următoarea configuraţie: va porni din zona Lacului Morii, de la intersecţia dintre şos Virtuţii-Calea Giuleşti o arteră aeriană la o înălţime de trei metri faţă de sol, în lungul bulevardului Constructorilor.
Apoi peste triajul Chitila, şoseaua va continua la nord de calea ferată, de-a lungul Bd. Poligrafiei cu un drum expres cu şase benzi, câte trei pe sens şi cu separator median.
Prima porţiune din „autostrada suspendată a lui Oprescu" va merge şi pe sub pământ în zona Bd Poligrafiei-str. Avionului unde vor apărea două tuneluri cu câte trei benzi pentru fiecare sens.
Şoseaua va deveni apoi din nou aeriană pe sectorul str. Avionului-Şos Petricani şi va continua cu două artere de o parte şi de alta a căii ferate pe sectorul Şos Petricani-Şos Colentina unde va reveni la sol. Dacă membrii Consiliului General îşi dau votul astăzi urmează stabilirea licitaţiei pentru alegerea constructorului.