Brandurile Epocii de Aur. Cum scoate bani capitalismul din „perlele“ comunismului

Ultima actualizare:

    Dacia este marca din perioada comunistă care trezește cele mai multe nostalgii românilorFoto: Mediafax
Dacia este marca din perioada comunistă care trezește cele mai multe nostalgii românilorFoto: Mediafax

Nu ne vindem țara! Așa se striga în 1990 când se punea problema privatizării marilor jucători din industrie care erau în pragul falimentului. Cum era de așteptat, multe fabrici ale României Socialiste au fost rase de pe fața pământului și au ajuns mall-uri sau cartiere rezidențiale.

În altă ordine de idei, unele întreprinderi au avut noroc. Au avut parte de investitori serioși. Ori români care au rezistat și apoi au vândut afacerile, ori multinaționale care au „reinventat” brandurile clasice ale românilor.

Totuși, după 1990, anumite mărci românești, care erau pe marginea prăpastiei au fost fie resuscitate, fie reinventate de investitorii străini sau români. Cele mai sonore exemple de acest gen sunt berea Bucegi și bicicletele Pegas. Ce este important însă, multe branduri ale Epocii de Aur sunt printre motoarele economiei românești.

Citeşte continuarea pe adevarulfinanciar.ro.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
coltea jpg
truck 2920533 1280 jpg
sectie votare jpg
image png
Prințul Harry, Profimedia (2) jpg
WhatsApp Image 2024 11 21 at 22 31 59 jpeg
23adbb27 d661 4add b171 ecdb61862362 jpeg
podul de piatra baile herculane jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net