Click! rămâne cel mai vândut ziar din România!
Îţi mulţumim, dragă cititorule Click! Ziarul pe care îl ai acum în mână este cel mai vândut şi cel mai citit din România. Totul, datorită ţie, care ne ajuţi de mai bine de trei ani să rămânem numărul 1!
Click! rămâne cel mai bun ziar din România! Ziarul nostru conduce în topul tirajelor şi al vânzărilor, conform celor mai recente date oferite de Biroul Român de Audit al Tirajelor.
Aşa cum o face de trei ani, şi în intervalul ianuarie-martie 2012, Click! a reuşit să rămână numărul 1 în preferinţele românilor, depăşindu-şi în mod clar concurenţa.
Astfel, în martie 2012, de exemplu, Click! a vândut, în medie, 142.711 de exemplare pe fiecare zi de apariţie. La mare distanţă sunt "Libertatea", cu vânzări medii de 97.026 exemplare şi "Cancan", cu vânzări medii de 29.603 exemplare.
Şi ghidul tv pe care vi-l oferim în fiecare vineri este cel mai apreciat de pe piaţă: cifrele BRAT arată că Click! Tv vinde în medie peste 255.000 de exemplare, în timp ce "Libertatea Weekend", doar 165.572 de exemplare.
Şi ediţia de duminică a ziarului nostru şi-a zbrobit concurenţa: Click! de duminică vinde peste 85.700 de exemplare, cu aproape 50 la sută mai mult decât "Libertatea de duminică" (doar 43.020). Şi la capitolul ziare quality, cotidianul Adevărul, editat tot de trustul Adevărul Holding, ocupă primul loc, atât la capitolul vânzări, cât şi audienţă.
714.000 de români citesc zilnic cotidianul numărul unu
Ziarul tău preferat este şi cel mai citit din România! Conform celui mai recent Studiu Naţional de Audienţă (SNA), despre care Click! a scris în ediţia de sâmbătă, 714.000 de români citesc zilnic cotidianul nostru.
Principalele contracandidate, tabloidele „Libertatea" şi „Cancan", numără o audienţă de 558.000, respectiv 449.000 de cititori pe ediţie. Cotidianul nostru îşi păstrează astfel primul locul în preferinţele cititorilor, care i-au acordat locul 1 încă de acum trei ani.
De asemenea, ghidul tv al ziarului nostru este lider detaşat de audienţă. Cu 809.000 cititori pe ediţie, „Click! TV" îşi devansează clar adversarul direct: „Libertatea de Weekend" are doar 380.000 de cititori. Studiul a fost realizat în perioada 2 mai 2011 - 13 mai 2012.