De aici vom chema taxiul la aeroport
Pasagerii care sosesc pe Aeroportul "Henri Coandă" vor avea la dispoziţie un nou sistem de comandă a taxiurilor. De la sfârşitul acestei luni, în Terminalul Sosiri vor fi amplasate două infochioşcuri, de unde taxiurile vor fi chemate printr-o simplă apăsare de buton.
Doar trei luni au rezistat ghişeul şi linia telefonică gratuită, amenajate în incinta aerogării pentru pasagerii care doresc să se deplaseze în Capitală. Extrem de utilizat de români, sistemul s-a dovedit a fi greu accesibil străinilor, care ar fi trebuit să cunoască limba română pentru a comanda un taxi.
Până la sfârşitul acestei luni, în apropierea ghişeului de informaţii al Terminalului Sosiri vor fi amenajate două aparate de tip infochioşc, de unde taxiurile se vor comanda printr-o simplă apăsare de buton. Aparatele, care au tehnologia touch-screen, vor avea meniuri în mai multe limbi de circulaţie internaţională.
Actualul sistem de comandă, amenajat la 1 februarie, este pe gustul pasagerilor români
"În momentul de faţă se pun la punct ultimele detalii ale contractului", ne-a spus Valentin Iordache, purtător de cuvânt al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti. Datorită noilor tehnologii, un taxi va putea ajunge la client în 40 de secunde. Actualul sistem de comandă, pe bază de telefon fix, bon de comandă şi barieră va funcţiona în paralel cu noul sistem până când pasagerii se vor obişnui cu acesta din urmă.