Ion Rădoi, despre insolvența Metrorex: "Preţul călătoriei ar trebui să ajungă la 50 de lei pentru ca metroul să devină rentabil"

Ultima actualizare:

    Ion Rădoi, preşedintele „Unitatea" - Sindicatul Liber din Metrou (USLM), a vorbit despre problema insolvenței MetrorexSursă foto: Arhivă Click!
Ion Rădoi, preşedintele „Unitatea" - Sindicatul Liber din Metrou (USLM), a vorbit despre problema insolvenței MetrorexSursă foto: Arhivă Click!

Preţul unei călătorii cu metroul ar trebui majorat până la 50 de lei pentru ca Metrorex să devină rentabilă, aşa cum îşi propun noua conducere a companiei şi ministrul Transporturilor, a declarat, marţi, preşedintele „Unitatea" - Sindicatul Liber din Metrou (USLM), Ion Rădoi.

„Cel mai important punct de azi este cel referitor la insolvenţa acestei activităţi a metroului pentru că (atât conducerea Metrorex cât şi cea a Ministerului Transporturilor consideră că metroul, n.r.) nu este rentabil. Vă rog să verificaţi: în toată lumea metrourile sunt subvenţionate, nu există nicio insolvenţă niciunde. Peste tot, tariful, pentru că este vorba de transport public comun, este subvenţionat. S-au trezit acum câţiva, cei care sunt acum la conducerea Metrorex şi a ministerului, s-au trezit să facă metroul rentabil", a declarat Ion Rădoi, preşedintele „Unitatea" - Sindicatul Liber din Metrou (USLM)

În continuare, el a vorbit despre situația întâlnită în alte țări. Ion Rădoi a oferit exemplul rețelei subterane din Marea Britanie care, deși are un preț mult mai ridicat al biletelor, tot nu reușește să aducă profit. 

Aşteptăm şi noi această minune. În aceste condiţii, când noi avem deficit de personal, ce vor dumnealor? Să elimine nici mai mult, nici mai puţin decât 1.700 de oameni şi să majoreze tariful la metrou. Păi dacă metroul din Londra, care este dezvoltat pe 6 inele, şi care are 25 de lei tariful la un bilet, nu 2,5 lei, deci de 10 ori mai mare, şi tot n-au reuşit să facă metroul rentabil. Şi a venit domnul Drulă (ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, n.r.) şi vor să facă metroul din Bucureşti rentabil. Păi la ce nivel trebuie să ridici tariful unui bilet ca să-l faci tu rentabil? Îţi trebuie să-l duci la 50 de lei sau ceva de genul ăsta. În aceste condiţii noi n-avem cum să supravieţuim, dacă ei o ţin pe a lor - să facă metroul rentabil", a afirmat Ion Rădoi, conform Adevărul.

Citește mai multe despre acest subiect accesând Adevărul 

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
tractorul brasov jpg
image
image
image
image
image
image
drapel steag romania revolutie fara stema foto sutterstock
Au furat 13 tone de masline in Spania jpg
trusa prim ajutor jpg
focveg jpg
al treilea razboi mondial profetii jpeg
Pestera Lacului Verde jpeg
ardei jpeg
magazin lidl jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net