(P) Pe 22 decembrie cu un portofel din ambalaj Tetra Pak poţi câştiga o bicicletă

Ultima actualizare:

    Vino in Centrul Comercial Orhideea si cu un portofel din ambalaj Tetra Pak poți câștiga o bicicletă.
Vino in Centrul Comercial Orhideea si cu un portofel din ambalaj Tetra Pak poți câștiga o bicicletă.

Trei biciclete își așteaptă câștigătorii sâmbătă, 22 decembrie, în Centrul Comercial Orhideea, în cadrul concursului de îndemânare "Creează, reciclează, pedalează".

 Înscrierile se derulează în intervalul orar 13-14, câte 16 locuri per categorie de vârstă, în ordinea înregistrării, iar concursul de la ora 14. Concursul se adresează atât copiilor (6-12 ani) şi adolescenţilor (12-18 ani), cât şi adulţilor (+18 ani). Cei care vor crea în timpul cel mai scurt un portofel funcţional din ambalaje de lactate şi sucuri Tetra Pak, se vor califica pentru finala concursului, jurizate de Dani Oţil şi Răzvan Simion.

După înregistrare, concurenţii vor putea să participe la ateliere care să îi ajute să îşi îmbunătăţească timpul de realizare a portofelelor, având astfel mai multe şanse de a câştiga unul din premiile puse la bătaie de organizatori. Concursul are trei secţiuni distincte şi pentru cele trei categorii de vârstă (6-12 ani, 12-18 ani şi +18 ani).

Intră pe deceiubimcartonul.ro şi află mai multe despre concurs şi reciclarea ambalajelor de carton. În secţiunea Eco Fun se regăseşte înregistrarea despre cum poţi crea un portofel din ambalaj de carton Tetra Pak.

„Îi invităm să participe la concurs pe toţi cei care cred că prin gesturi şi decizii simple şi fireşti pot să contribuie la protejarea mediului. Deceiubimcartonul.ro este o platformă de comunicare adresată tuturor celor care ştiu că fiecare gest individual contează - alegem să mergem cu bicicleta, stingem lumina când ieşim din cameră, colectăm selectiv ambalajelor de carton de lactate şi sucuri şi le depunem în containerele albastre speciale de hârtie-carton pentru a fi reciclate", declară Cristina Dumitru, Manager de comunicare şi mediu Tetra Pak.

Despre campanie

Deceiubimcartonul.ro este noua platformă online lansată de Tetra Pak în cadrul unei campanii de informare despre importanţa reciclării ambalajelor de carton de lactate şi sucuri. Această campanie include o serie de acţiuni de informare şi colectare organizate cu susţinerea Carrefour România, folosind containere interactive care le mulţumesc celor care aduc astfel de ambalaje şi sunt amplasate în importante centre comerciale din Bucureşti. Materialele obţinute în urma reciclării ambalajelor Tetra Pak vor fi folosite pentru a decora Gara de Nord la începutul anului viitor.

Această campanie completează eforturile de comunicare ale Tetra Pak în România despre importanţa reciclării ambalajelor de carton, începute încă din 2009 în cadrul unor proiecte pilot care s-au adresat în special elevilor şi cadrelor didactice.

„Asumarea responsabilităţii faţă de mediu este în natura companiei Tetra Pak, fiind un principiu care guvernează toate aspectele operaţiunilor noastre, începând cu modul în care ambalajele Tetra Pak sunt create, folosite, transportate, până la colectarea şi reciclarea lor, în vederea creării de produse noi. Lansăm această nouă campanie deoarece dorim să contribuim la creşterea numărului de ambalaje de carton de sucuri şi lactate colectate şi reciclate în România", declară Cristina Dumitru, Manager de comunicare şi mediu Tetra Pak.

Ambalajele Tetra Pak conţin peste 70% carton şi sunt 100% reciclabile, fibrele de celuloză find refolosite de până la 8 ori. În plus, forma ambalajelor, compoziția și greutatea lor redusă, dar și eficientă în transport, depozitare și distribuție conduc la un impact global de mediu (emisii de CO2) mai redus, în comparație cu celelalte soluții de ambalare. La nivel mondial, numărul de cutii Tetra Pak reciclate a crescut de la 10 miliarde la 36 miliarde în decurs de numai 10 ani (2002-2011), creşterea depăşind 1 miliard de cutii pe an.

DESPRE TETRA PAK

Tetra Pak este liderul mondial în soluţii de procesare, ambalare şi distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrând îndeaproape cu clienţii şi furnizorii noştri, oferim produse sigure, inovatoare şi în armonie cu protecţia mediului înconjurător, care satisfac în fiecare zi cerinţele consumatorilor din peste 170 de ţări. Având aproximativ 22.000 de angajaţi în peste 85 de ţări, noi credem în asumarea cu responsabilitate a poziţiei de lider în industria de profil, pentru crearea unei creşteri profitabile în armonie cu protecţia mediului înconjurător şi cu o bună conduită socială. Motto-ul nostru, „PROTEJEAZĂ CE E BUNTM", reflectă viziunea noastră de a oferi alimente sănătoase şi disponibile oriunde. Mai multe informaţii despre Tetra Pak sunt disponibile pe www.tetrapak.ro.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Regele Felipe și Regina Letizia la dineul de gală de la Roma, Italia, în rochie de la un brand de masă   profimedia 0945642160 jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Demonstrație efectuată de reprezentanții MAI în pregătirea aderării României cu frontierele aeriene și maritime la spațiul Schengen, în aeroportul Otopeni, Ilfov. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
insulina jpeg
Padure din viitoarea Centura Verde Bucuresti Ilfov foto Centura Verde jpeg
Sens giratoriu FOTO Shutterstock jpg
Șofer la volan  Foto Pixabay jpg
inchisoare medievala jpg
profesor jpg
daniel david ubb fb jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net