Poșta Română a redus comisioanele și tarifele la unele servicii
Poşta Română a anunțat că a operat reduceri semnificative de comisioane şi tarife, atât la serviciile financiare de transfer valută pentru persoane fizice, cât şi la produsele corporate, de tip direct mail - servicii de distribuire trimiteri de publicitate.
Persoanele fizice care sunt clienţi ai Poştei Române pot trimite bani, în intervalul 1 septembrie – 31 decembrie 2014, la orice destinaţie din ţară, făcând importante economii la comisioanele de transfer, în cadrul campaniei “Trimite Euro prin Money Post şi eşti dublu recompensat”.
Astfel, tariful fix de înregistrare scade cu 5 lei (de la 13 lei la 8 lei), în timp ce comisioanele se reduc cu până la 1,5%, în funcţie de suma transferată.
Tot din această toamnă, Poşta Română face o reducere tarifară importantă şi în sfera serviciilor de tip corporate, direct-mail şi marketing direct Infadres. Astfel, cel mai mic tarif începe de la 0,77 de lei pe trimitere, faţă de 1 leu pe trimitere, iar cel mai mare tarif este de 5,58 lei pe trimitere, faţă de 7 lei pe trimitere.
Reducerea este cu atât mai importantă cu cât treapta de greutate de până la 20 de grame dispare, prima treaptă devenind cea de până la 50 de grame.
Anterior modificărilor, aceasta avea un cost de 1,6 lei pe trimitere.
Preţurile includ TVA şi pot coborî şi mai mult în funcţie de discount.
Acesta va fi aplicat la volumele prestate şi în raport cu gradul de prelucrare a trimiterilor poştale. Discount-ul maxim poate ajunge la 20%. De asemenea, au fost introduse încă două trepte de volum care primesc, la rândul lor, reduceri în funcţie de modalitatea de cartare.