Respinsă la RAR, maşina e perfectă după juma’ de oră

Ultima actualizare:

    Mașina a fost  testată după ore  de așteptare
Mașina a fost testată după ore de așteptare

Bătaie de joc la RAR Piteşti! O maşină respinsă ­pentru un dezechilibru la frâne a trecut inspecţia tehnică cu brio după o jumătate de oră. Vorbim despre aceeaşi linie de testare, dar despre un alt inspector. Cum de a fost posibil? Până şi mai-marii instituţiei se întreabă.

Emoţii, nervi întinşi la maximum şi ore de aşteptare. Am testat pe propria piele ce înseamnă să fii la mâna inspectorului de la RAR. Luni, la ora 14.30, am ajuns la reprezentanţa din Piteşti. La ora 15.00 ar fi trebuit să intru la inspecţie, însă abia după două ore maşina era verificată.

A trecut de faza noxelor, după care a ajuns la standul pentru frâne. Plictisit, inspectorul urcă la volan, o testează, se dă jos, scoate o hârtie de la imprimantă şi spune sec: “Respinsă” şi îmi întoarce spatele. Alerg după el ca să explice problema. Ba se face că nu aude, ba vorbeşte cu un alt coleg.

“E un dezechilibru de 40% pe roata stângă din spate. Vă duceţi la service să dea jos roata şi dacă e... vă întorceţi şi vă rugaţi de colegul să o vadă.

simeon stalpnicul png

” Plec în căutare de service. E trecut de ora 17.00 şi toate sunt închise. După 30 de minute fac cale întoarsă şi cer reevaluarea. Pe lângă cei 180 de lei plătiţi iniţial, dau alţi 50 de lei. Testarea este făcută acum de un alt inspector. Şi, surpriză! Dezechilibrul la roată a dispărut. “Astea sunt valorile, au ieşit bine”, îi spune inspectorul unui coleg.

“Atunci printează-le!”, îi răspunde acesta şi mă îndrumă în sala de aşteptare, până când face actele.

simeon stalpnicul png

După alte zece minute primesc fişa cu “Bun Tehnic” şi avizul pentru ridicarea talonului. “Aşa ceva este imposibil. Nu înţeleg cum de s-a putut întâmpla un astfel de fenomen. Nu-mi explic. Eroare de sistem nu poate fi. Voi demara o anchetă internă pentru că aşa ceva nu admit. Cineva o să fie sancţionat, iar problema va fi dezbătută în următoarea şedinţă”, ne-a declarat George Dincă, directorul  general de la RAR.Până la finalizarea anchetei putem bănui că dacă inginerului- inspector nu-i plac ochii tăi, nici maşina nu trece de RAR, indiferent dacă are sau nu probleme.

Click! spune

La Registrul Auto Român (RAR) ajung maşinile în vederea înmatriculării şi cele cărora le-a expirat ITP-ul. Tot aici se fac şi agrearea taxiurilor, omologări ale maşinilor cu volan pe dreapta, dar şi ale celor care au suferit modificări structurale faţă de modelul din fabrică.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
coltea jpg
truck 2920533 1280 jpg
sectie votare jpg
image png
Prințul Harry, Profimedia (2) jpg
WhatsApp Image 2024 11 21 at 22 31 59 jpeg
23adbb27 d661 4add b171 ecdb61862362 jpeg
podul de piatra baile herculane jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net