Peugeot 3008, maşina-cuşetă
Crossover, monovolum, compactă mai ciudăţică… “Naiba ştie!” spui, când priveşti arhitectura lui Peugeot 3008. Cert este că modelul s-a vrut unul deosebit ca design, modern, practic şi, foarte important, extrem de spaţios.
În afara designului caroseriei, ce-i drept, cam neobişnuit, nu prea poţi găsi motive de cârcoteală în cazul lui 3008. Şi asta pentru că dacă treci peste capitolul aspect, care ţine de gusturi, vehiculul pare să aibă numai atuuri.
Interiorul lui 3008 este unul modern, plin de rafinament. Materialele sunt de calitate superioară, iar atenţia acordată finisajelor planşei de bord şi luminozitatea excepţională contribuie la confortul pasagerilor.
Gama de motorizări propusă de Peugeot pentru noul crossover 3008 este formată din 6 propulsoare, toate de ultimă generaţie, cât se poate de performante: pe benzină (1.6 litri VTi - 120 CP şi 1.6 litri THP - 150 CP) şi turbo diesel (1.6 litri - 110 şi 2.0 - de 150 şi 163 CP).
Preţurile? Destul de accesibile: între 16.237 de euro şi 24.315 euro, cu toate taxele incluse.
Scaunele sunt rabatabile
Noul crossover Peugeot oferă un spaţiu extrem de generos pentru toţi pasagerii, iar interiorul „Multiflex" poate fi "configurat" după bunul plac datorită scaunelor rabatabile care pot aduce un plus de spaţiu pe diverse zone.
Şi câţi dintre şoferi nu şi-ar dori să călătorească prin lume la bordul unui autoturism a cărei capacitate de încărcare pentru bagaje poate fi extinsă de la 512 la 1604 litri?
Citeşte şi:
Noul Opel Astra, de la 14.250 €
Maşina electrică de la Renault-Nissan a costat patru miliarde de euro
Mitsubishi ASX, un crossover cu ambiţii globale - VIDEO
«Maşina-frunză» lansată la Expoziţia Mondială de la Shanghai - FOTO
Date tehnice
Număr cilindri: 4
Capacitate cilindrică (cm3): 1.598
Putere maximă CP: 120
Cutie de viteze: manuală 5 trepte
Volum portbagaj: 512-1604 litri
Viteză maximă: 185 km/h