Cât de bine se simte Julia Chelaru în vacanță cu mama ei! Iată cum s-au răsfățat cele două în Atena

#Exclusiv Click!

Julia Chelaru (45 ani) tocmai s-a întors dintr-o vacanță în care a fost la Atena, alături de mama ei, Elena Chelaru (68 ani), și spune că a fost una dintre cele mai frumoase excursii petrecute alături de cea care i-a dat viață.

Julia Chelaru și mama ei s-au plimbat, s-au distrat și s-au răsfățat cu delicatesele culinare renumite ale Greciei. A fost a treia vacanță pe care artista a petrecut-o în compania mamei sale și nici bine nu s-au întors de la Atena că visează deja la alte destinații pe care să le poată explora împreună.

Citește și: Julia Chelaru, despre divorțul de Bogdan Jianu! „Ne-am despărțit plângând!”

“Pandemia ne-a oprit din călătorii puțin dar să zicem că suntem la a treia vacanță pe care o fac doar eu cu mama. Am mers la Praga, la Istanbul și asta ar fi a treia vacanță împreună, la Atena. Inițial am vrut să mergem la Lisabona, dar nu am găsit ceva ok, erau 4 ore și jumătate cu avionul, pe când până la Atena, o oră jumate, chiar mai puțin, și i-am spus mamei, i-a surâs să mergem în Grecia, fiind și cald și frumos!

Nu rata nici: Julia Chelaru: “Mie îmi place să fiu voluptuoasă. O femeie sexy e cea cu sâni, cu fund, cu șolduri!”

Eu mai fusesem la Atena cu niște prietene înainte de pandemie dar nu văzusem foarte multe, eram preocupate să mergem la plajă atunci. Cu mama, nouă ne place să vizităm. Cred că a fost acum cea mai frumoasă vacanță din toate cele trei! Am nimerit într-un loc cu multă lume, ne-am îmbrăcat sumar în ultimele zile de vară!”, a povestit Julia Chelaru pentru Click!.

Află și: Julia Chelaru ia măsuri: „Lumea a remarcat că am mai pus câteva kg”. Ce intervenție își face solista

Au atras atenția grecilor

Atât mama cât și fiica, ambele fiind frumoase și vesele, au atras atenția grecilor.

“Normal că am atras atenția grecilor amândouă! De fapt, peste tot unde mergem se uită lumea după noi. Blondă, sexy, cu decolteu! Și mama arată bine la vârstă ei! Ea este fostă învățătoare și de când a ieșit la pensie bucuriile ei sunt curtea cu florile, e pasionată de flori, pictură, pentru că și pictează la modul profesionist. Chiar trebuie să-i fac comandă de chestii speciale pe care să i le trimit și în vacanțele cu mine. Pentru că mămica nu e adepta vacanțelor cu grupul.

Noi avem un anumit tipar când mergem în vacanțe, să fie un hotel de minim 4 stele, cu mic dejun inclus, cu avion la ore rezonabile, colindatul, să ne plimbam. A fost o vacanță frumoasă, cu stat la terase, ei îi place să mănânce ceva ce nu a mai mâncat în alte locuri. A fost fain, am avut și terase în care s-a ascultat muzică tradițională, am dansat și noi, s-a mâncat fructe de mare, cu râsete, am vizitat și o grădină botanică, am văzut ceva inedit în Atena.

Mă înțeleg foarte bine cu mama, noi suntem două prietene, ne spunem orice, râdem de la orice și asta e foarte ok la noi, nu sunt distanțe. Ea e cea mai bună prietenă, foarte cultă, deschisă, citită, e foarte cool, ca orice persoană de vârsta mea”, ne-a mai mărturisit Julia Chelaru care se pregătește de un lung turneu în diaspora, așa că abia așteaptă să plece în curând să cânte în toată Europa.

Cum a slăbit Julia Chelaru 5 kilograme

Julia Chelaru este și ea adepta dietei Nupo la care au apelat multe vedete de la noi. Și chiar dacă nu se cântărește niciodată, artista știe că a slăbit deja 5 kilograme.

Încerc să mă țin de dietă, doar că în vacanță am mâncat delicatese. Țin dieta Nupo de vreo lună, am slăbit 5 kilograme, nu mult, dar am mai dat jos din țesutul adipos de la talie, de la picioare. Mi-e foarte greu să mă țin de treabă când ies în lume, că nu pot să vin cu plicurile după mine. Nu am cântar, nu mă cântăresc, la mine cântarul este oglinda, e în funcție de cum te simți!”, ne-a mai spus Julia Chelaru care este super fericită în relația cu iubitul ei John, omul de afaceri care îi aduce zâmbetul pe buze de trei ani de zile încoace.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!

lucian mandruta jpg
Elena Merișoreanu le-a mulțumit tuturor pentru atenția acordată și pentru distincția primită
parintele gabriel cazacu casin jpg