Emma Răducanu a dat lovitura: a semnat un nou contract de 3,5 milioane de euro
O nouă lovitură dată de Emma Răducanu: a semnat un contract de 3,5 milioane de euro cu o firmă gigantică. Este a patra înțelegere pe care o încheie de la cucerirea titlului la US Open 2021.
Conform celor de la ”The Mail on Sunday”, jucătoarea de tenis britanică de origine română Emma Răducanu a semnat un contract de sponsorizare în valoare de 3,5 milioane de euro cu gigantul de telefonie Vodafone. După cum informează publicația, negocierile au durat câteva săptămâni, dar tenismena și-a pus semnătura pe contractul care o va transforma într-una dintre cele mai vizibile personalități ale Marii Britanii, reclamele cu ea urmând să împânzează Insula. Încheierea acestei înțelegeri va fi făcută publică în luna februarie, după ce sportiva va reveni din Australia, acolo unde va participa la primul turneu de Grand Slam în calitate de câștigătoare a unui trofeu important.
La US Open 2021, Emma Răducanu a câștigat 10 meciuri la rând cu 2-0, un record absolut
La US Open 2021 Emma Răducanu a șocat pe toată lumea grație performanței sale. Ea a pornit din calificări și a cucerit titlu, câștigând zece meciuri consecutive la un Grand Slam, o premieră în istoria tenisului feminin sau masculin. Mai mult, a făcut acest lucru fără să piardă vreun set, așa că recordul ei este absolut și de nebătut vreodată de cineva.
Grație acelui succes, care a propulsat-o în Top 20 WTA deși ea începuse anul pe locul 343, Emma a devenit sportiva preferată a sute de milioane de oameni. Tocmai de aceea, marile firme s-au înghesuit să semneze contracte de publicitate cu ea. Drept urmare, până la înțelegerea cu Vodafone, ea devenise deja imaginea companiei aviatice British Airways, firmei de bijuterii Tiffany & Co, a firmei de lux Dior și a apei minerale Evian. În plus, ea are contracte cu producătorii de echipament sportiv Nike şi Wilson. Toate acestea i-au adus, doar anul acesta, în jur de 10 milioane de euro.
Emma Răducanu atrage ca un magnet firmele importante
Contractele de sonsorizare au început să curgă pentru Emma Răducanu după ce jucătoarea cu mamă chineză şi tată român a ales compania de marketing IMG să-i reprezinte interesele. De altfel, Max Eisenbud, vicepreşedintele IMG, care s-a ocupat şi de imaginea Mariei Şarapova, a explicat recent diferenţa dintre fosta jucătoare rusă şi Emma. ”Diferenţa dintre Maria care câştigă Wimbledon şi Emma care câştigă US Open se rezumă la reţelele de socializare. Nu a existat nicio reţea de socializare în 2004. Acestea au făcut ca lucrurile să se mişte atât de repede. Este în viteză supersonică”, a spus el.
Specialiștii în marketing și publicitate au declarat pentru presa engleză că Emma are toate șansele să ajungă cea mai tânără sportivă din istorie care reușește să adune o avere de un miliard de euro. ”Este exact femeia pe care şi-o doresc: de succes, normală şi un model pentru tineri. Ea este literalmente alegerea perfectă. Experţii spun că este extrem de <<marketabilă>> pentru că este britanică, are imaginea potrivită şi vorbeşte fluent mandarina, ceva care este excepţional de important în Orientul Îndepărtat şi foarte util pentru organizaţiile mari”, a spus unul dintre aceștia pentru ”Daily Mirror”.