Ei fac bani din lenjerie intimă
Tenismenii şi fotbaliştii s-au bucurat mereu de succes la sexul frumos, corpul lor, dar şi conturile consistente făcându-i foarte râvniţi.
Iar fotografiile pe care le-au făcut în lenjerie intimă au aprins şi mai tare imaginaţia fanelor.
Ultimul intrat în grupul sex-simbolurilor e sârbul Janko Tipsarevic.
El a devenit imaginea firmei sârbeşti Extreme Intimo contra unei sume cotate la un milion de dolari.
Clasat pe locul 13, Tipsarevic i-a urmat exemplul lui Nadal, ale cărui poze făcute pentru campania Armani 2011, în cadrul unui contract care i-a adus în jur de 10 milioane de dolari, au făcut deja înconjurul lumii.
Rafael Nadal, primul tenismen care pozează pentru Emporio Armani, tocmai a lansat colecţia de toamnă/ iarnă a firmei italiene (Foto: Facebook)
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo, „copia" lui Beckham, l-a urmat pe acesta nu doar în carieră - a jucat, ca şi englezul, la Manchester United şi acum evoluează la Real - ci şi în afaceri.
Portughezul i-a succedat lui David şi în contractul cu Armani, devenind imaginea firmei în 2010. Iar imaginile cu el sunt considerate a fi cele mai reuşite.
Al 13-lea jucător al lumii
Janko Tipsarevic este al doilea tenismen sârb al momentului, după cel mai bun prieten al său, liderul ATP Novak Djokovic.
Foto: Facebook/ Extreme Intimo
Anul trecut, cei doi au cucerit Cupa Davis, în premieră pentru ţara lor.
2011 este cel mai bun an al carierei lui Tipsarevic, care este însurat cu Biljana.
David Beckham
Primul sportiv celebru care a apărut în lenjerie intimă pentru Armani a fost David Beckham.
Victoria şi David Beckham au fost primii soţi care au pozat în acelaşi timp pentru colecţia de lenjerie intimă a firmei milaneze (Foto: SplashNews)
Acesta a fost imaginea firmei în 2008 şi 2009 şi a primind circa 20 de milioane de dolari.
Colegă de platou i-a fost chiar soţia lui, Victoria.
David a renunţat la contract în 2009, când şi-a lansat propria linie de haine.