Kate Moss şi Cara Delevingne, campanie incendiară pentru My Burberry!
Burberry anunţă lansarea noului parfum pentru femei My Burberry. Creat de insuşi Christopher Bailey, Chief Creative şi Chief Creative Officer al casei de modă Burberry, parfumul şi-a luat denumirea după modul afectuos prin care consumatorii de modă se referă la propriul trench: My Burberry.
“My Burberry este personificarea brand-ului în materie de aromă, design şi atitudine. Un parfum care îşi are sursa de inspiraţie în iconicul trench trebuie să fie excepţional în toate modiurile posibile!”, spune Christopher Bailey, iar parfumierul Francis Kurkdjian completează: “Am creat un parfum floral ce va acompania perfect trench-ul Burberry”.
Campania de lansare a parfumului le are în centrul atentiei pe doua dintre faimoasele modele Burberry, mai exact Kate Moss si Cara Delevingne. Acestea au fost surprinse în ipostaze seducătoare de celebrul fotograf Mario Testino, îmbratişate şi purtând doar un clasic trench Burberry.
Inspirat din mirosul pe care îl răspândeste o grădină londoneză dupa ploaie, parfumul întruchipeaza trecutul, prezentul şi viitorul brand-ului.
Cu ocazia lansării acestui parfum, casa de modă Burberry anunţă introducerea serviciului de inscripţionare a sticlei. Astfel, fanii îşi vor putea personaliza sticla de parfum cu iniţialele numelui lor, prin serviciul de monogramare. Consumatorii de la nivel global îşi pot inscipţiona virtual sticluţa de parfum pe Google şi pot da Share imaginii pe Facebook, Instagram, Pinterst si Twitter. Pe Twitter şi Facebook sunt disponibile aplicaţii, prin care fanii se pot implica in aceasta campanie, prin personalizarea sticluţelor virtual.