Poze neretuşate cu Madonna din campania publicitară D&G

simeon stalpnicul png

La 52 de ani, Madonna a pozat pentru o campanie publicitară Dolce&Gabanna, într-o ţinută provocatoare. Imaginile au fost date publicităţii şi toată lumea alăudat-o pe artistă.

S-ar părea însă că cineva nu se bucură atât de mult de succesul său, întrucât este pentru a patra oară în acest an când în presă ajung fotografii neretuşate de la şedinţele foto la care participă Madonna.

Aşa cum ne aşteptam, diferenţele sunt vizibile, riduri, cearcăne, vene extre de pronunţate şi braţe musculoase care-i răpesc din feminitate.

D&G îşi doreşte ca imaginea unei vedete puternice cum e Madonna să îl reprezinte, dar prin modificarea intensă a fotografiilor pare să transmită mesajul: „îţi vrem numele, dar nu ne place pielea ta şi faţa ta, nu ne plac sânii, braţele sau picioarele tale”. Dolce & Gabbana pare să sugereze că şi la 50 de ani o femeie ar trebui să aibă fizicul uneia de 20. Biologic este imposibil, chiar şi pentru Madonna, care se bucură de serviciile unui antrenor şi a unui bucătar personal.

simeon stalpnicul png

simeon stalpnicul png

Pozele date publicităţii sunt alb negru şi mult mai retuşate. Iată mai jos una dintre imaginile din campania publicitară.

simeon stalpnicul png

Vezi AICI mai multe poze

Margherita jpg
1 bruce willis jpg jpeg
1 teodora liana stanciu mita mihai georgescu 1 2 jpg jpeg
291827675 143680388282143 2329072573907553322 n jpg
anne heche 1 profimedia 0712340053 jpg
medic bucuresti santajat datorie camatari dobanda 785568 jpeg
FotoJet (2) jpg
image png
image
image
image
image
Margherita jpg
291827675 143680388282143 2329072573907553322 n jpg
FotoJet (2) jpg
1 bruce willis jpg jpeg
anne heche 1 profimedia 0712340053 jpg
image png