Televiziunea lui Oprah Winfrey, un eşec
Postul OWN (Oprah Winfrey Network), lansat cu două luni în urmă, şi care este patronat de celebra vedetă TV Oprah Winfrey, are o audienţă medie de doar 135.000 de telespectatori, anunţă publicaţia „The Telegraph“.
Cifrele sunt cu 10% mai mici decât cele pe care le înregistra postul pe care OWN îl înlocuieşte, Discovery Health. Susţinătorii canalului prin cablu spun că ratingurile vor creşte după ce Oprah Winfrey va apărea cu regularitate la OWN, lucru care se va întâmpla spre sfârşitul acestui an. Momentan, Oprah (57 de ani) este ocupată să filmeze propria emisiune „The Oprah Winfrey Show" de pe ABC pe care o va realiza până în luna septembrie.
După ce contractul cu ABC se va încheia, Oprah va face două-trei emisiuni pe seară pentru propriul post de televiziune, şi acest lucru, speră ea, va umfla audienţele postului de televiziune.
Rămâne de văzut dacă Oprah va reuşi să atragă audienţele pe care vedeta le are în prezent. Emisiunea „The Oprah Winfrey Show", care rulează la ABC de 25 de ani, şi care a făcut-o pe vedetă una dintre cele mai puternice femei din Statele Unite, are o audienţă medie de şapte milioane de telespectatori pe ediţie.
OWN a avut o investiţie de 239 de milioane de dolari, iar Oprah are drept partener în acest proiect reţeaua Discovery. Postul TV este disponibil în 70 de milioane de case din Statele Unite.