Adrian Mutu, pericol public! A mers cu 179 de km/h pe DN 1 - VIDEO EXCLUSIV
130, 151, 179. Nu e vorba de golurile marcate, ci de viteză! Prin localităţi! Adrian Mutu e cunoscut ca fiind un fotbalist cu multe vicii şi capricii, dar marţi a mai adăugat ceva pe listă: viteza. „Briliantul” s-a întors la antrenamentele echipei din Ploieşti la volanul unui Ferrari California T, mergând pe DN1 cu o viteză de aproximativ 170 km/h, nu doar ilegală, ci şi extrem de periculoasă.
Atacantul Petrolului a ajuns la 35 de ani, dar are teribilisme de puşti de 18 ani. Deşi a lăsat senzaţia că în ultimul timp a devenit mai responsabil, periodic, „Briliantul” îşi mai dă cu firma în cap. Ultima dată marţi, în jurul prânzului, când şi-a pierdut din nou raţionamentul.
La ora 13.30, însoţit de un prieten, Mutu s-a urcat, în Capitală, la bordul unui Ferrari California T şi a plecat spre Ploieşti, unde la ora 18.00 trebuia să se prezinte la antrenament, sub comanda lui Răzvan Lucescu.
La 13.34, „Briliantul” trecea de zona Băneasa şi îşi începea goana pe DN1. Deşi avea timp berechet, fotbalistul a călcat „furia roşie” până la podea, dar după puţin timp a trebuit să se oprească pentru că prietenul din dreapta a scăpat ţigara între scaune şi riscau să ia foc. În două minute s-a rezolvat problema şi Ferrari-ul s-a pus din nou în mişcare. A trecut lejer de 160 - 170 de kilometri pe oră, la 13.44 era deja dincolo de Săftica, iar la 13.55 a trecut „linia de sosire”, la Ploieşti.
Totul în doar 19 minute, dacă scădem pauza de lângă Buftea. Pentru nonconformistul jucător n-a contat că pe tronsonul de drum parcurs nebuneşte limita de viteză este de 100 de kilometri pe oră, iar în localităţi chiar de 70 de kilometri pe oră. A avut însă de două ori noroc: o dată pentru că n-a produs nici un accident, iar apoi pentru că n-a întâlnit pe drum nici un echipaj de Poliţie care să-l taxeze.
Nici după ce a ajuns la Ploieşti n-a încheiat sarabanda regulilor încălcate, Mutu făcând o întoarcere peste o dublă linie continuă, infracţiune pentru care ar fi trebuit să rămână pe loc fără permis. Aventura s-a încheiat la 14.05, când fotbalistul a ajuns la o cafenea din centrul oraşului, unde s-a întâlnit cu Dan Capră, finanţatorul Petrolului, pentru a discuta chestiuni despre afacerile pe care le au împreună.
În 2001 s-a răsturnat cu un Jeep
Adrian Mutu produce acest episod deşi are antecedente care îl puteau determina să fie mai atent la volan. Asta pentru că pe 3 ianuarie 2001, când se întorcea cu Jeep-ul său de la Poiana Braşov, unde petrecuse Revelionul, “Briliantul” s-a răsturnat pe o serpentină şi a fost la un pas de moarte. Din fericire, Mutu şi Alexandra Dinu, soţia lui din acea perioadă, n-au păţit nimic.
Nu a fost singurul incident rutier al fotbalistului. În 2004, după o noapte petrecută într-un club de manele din Drumul Taberei, poliţiștii de la Rutieră l-au somat să oprească, dar jucătorul pe atunci la Chelsea a refuzat şi a fost urmărit prin Bucureşti ca în filmele cu gangsteri. BMW-ul său X5 a fost prins la Piaţa Victoriei, dar fotbalistul a refuzat să prezinte documentele. Pentru toate acestea a rămas fără permis timp de 90 de zile şi a primit 400 de lei amendă pentru refuzul de a se legitima şi de a opri la semnalele Poliţiei.
Prin oraş conduce un Porsche Cayenne
Fotbalistul Petrolului pare să ţină această nouă achiziţie pentru drumurile mai lungi, unde are posibilitatea să-i testeze caii-putere. Pentru oraş, “Briliantul” foloseşte însă de câţiva ani un Porsche Cayenne de 100.000 de euro, maşină mai confortabilă decât un Ferrari. Şi cu acest Porsche a avut însă probleme, maşina fiindu-i confiscată o scurtă perioadă în 2011, după ce prietenul căruia i-o împrumutase a fost prins beat la volan.
Mama lui Mutu, în faţa procurorilor
Rodica Mutu, mama „Briliantului”, a fost audiată ieri la Parchetul Oradea în urma unei plângeri depuse împotriva ei, dar şi a atacantului Petrolului, de către fostul lor partener de afaceri, Adrian Marţian. Investitorul celor de la UTA susţine că Mutu a vrut să falsifice o serie de acte la firma pe care o deţineau amândoi, companie ce avea ca domeniu producerea de biodiesel. „A vrut să preia afacerea, să-mi falsifice semnătura. E prost! Era un profit de trei milioane de euro pe lună”, a spus recent Marţian. În zilele următoare, Mutu va da şi el socoteală procurorilor.
Ferrari California T
- Preţ versiune standard: 146.000 de euro
- Viteză maximă limitată la 196 km/h
- Ajunge de la 0 la 100 de km/h în 3,6 secunde
- Consum benzină: 10,5 litri la 100 de kilometri
- Emisii CO2: 250 de grame pe kilometru
- Devine decapotabilă în 14 secunde