Claudia Pavel și sora ei, vacanță de lux în Dubai. Au făcut baie în piscină, la etajul 71

Claudia Pavel, în piscina de la etajul 71foto: Instagram

Surorile Pavel, Claudia și Paula, împreună cu Noah, fiul solistei, au petrecut recent o vacanță de o săpătămână în Dubai. Motivul a fost aniversarea surorii fostei soliste de la Candy. Au ales Dubaiul, căci au primit o invitație de nerefuzat, de a se caza într-un hotel desprins parcă din viitor, după cum spune Claudia.

Și anul acesta, Claudia Pavel (36 de ani) și-a sărbătorit sora, pe Paula, într-un loc special, departe de țară, tocmai în Dubai. Solista ne-a povestit ce experiențe de vis au trăit și unde s-au relaxat. Mai ceva ca în 1001 de nopți și în filmele SF.

Claudia Pavel, relaxare supremă în Dubaifoto: arhivă personală

"Și anul acesta am plecat, ne-am întors în urmă cu câteva zile și ne-am relaxat. Am fost la un hotel SF, au făcut plajă la etajul 71. Am avut vacanță de 6 zile la SLS Dubai, un hotel nou, deschis de 6 luni, care seamănă cu o nava sapatiala. A fost ziua Paulei, sora mea, și e tradiție ca în fiecare an să plecăm de ziua ei undeva. În ultimii ani am fost în 2019 în Miami, în 2020 în Turcia, Istanbul, la Kempinski Hotel, anul asta am ajuns în Dubai. Loby-ul hotelului este la etajul 75 și se vede tot cerul. Piscina este la etajul 71 și a fost extraordinar. Lansarea hotelului nu s-a făcut încă, va fi pe 10 octombrie, am fost invitate și la deschidere, însă nu știu dacă mergem, pentru că am câteva evenimente în România, stabilite deja", povestește Claudia.

Claudia Pavel și sora ei, Paulafoto: arhivă personală

"Cât am stat acolo am fost la toate parcurile cu Noah, la Legoland, Dremworks, nu puteam să nu mergem, pentru că atât Noah le adoră, dar și noi. Erau 40 de grade, dar ne-am dat în toate caruselele. Era foarte cald, mergeam prin noiembrie de obicei, însă și acum a fost bine. A fost frumos, am luat niște cine sau prânzuri spectaculoase. Hotelul avea peste 80 de etaje, arată ca un oraș, nici nu aveai nevoie să ieși din el. Este un bar la etajul 75, au chefi celebri la restaurante, cu stele michelin. A fost o experiență de 1000 de stele", ne-a mai povestit Caludia.

Citește și:

Claudia Pavel și fiul ei Noah se îmbarcă pe «Vaporașul muzical». Totul despre noul proiect al cântăreţei

VIDEO Claudia Pavel a filmat timp de 3 zile, 29 de videoclipuri, cu 25 de copii. Cum sună "Cântecele literelor"