Cum se distrează Iasmina Hill când soțul milionar nu e prin preajmă! Femeia de afaceri adoră escapadele cu prietenele sale! Ce a pățit la Dubova de a chemat Poliția?

#Exclusiv Click!

După ce a fost trei săptămâni în țară, în România, înainte de a se reîntoarce în America, direct din Timișoara, orașul ei natal, Iasmina Hill, femeia de afaceri care trăiește în New York, alături de soțul ei, milionarul Bradford Aaron Hill, administratorul Statuii Libertății, a plecat într-o escapadă cu o prietenă bună de-a ei, la vecinii din Serbia. Și dacă tot a fost acolo,  femeia de afaceri care dezvoltă, printre altele, și un business cu imobiliare în America, a mai experimentat puțin și a vorbit limba sârbă pe care nu a uitat-o deloc.

„Am fost în Serbia, un weekend, înainte de a pleca din țară, trei nopți, doar eu cu o prietenă de-a mea din liceu. Am avut nevoie, de o mică escapadă, să plecăm doar noi, să scăpăm de tot, să lăsăm totul în urmă și să ne distrăm ca pe vremuri. A fost foarte, foarte fain. Ne-am simțit foarte tinere, foarte libere. Am și vizitat multe chestii, tot ce s-a putut vizită prin Belgrad, acolo am fost, nu-i departe, doar trei ore din Timișoara”, spune Iasmina.

„Am mâncat foarte bine, am și băut bine, ne-am distrat foarte, foarte mult. Nu am stat prea târziu nopțile, am stat doar până pe la 00.00-1.00, că suntem obosite. Am vorbit și eu puțină sârbă, era să uit limba, că eu sunt, de fapt, sârboaică, dar n-am vorbit de foarte mult timp, așa că nu mai țin minte, dar văd că încă nu mai pot să mai vorbesc sârbește”, ne-a povestit Iasmina Hill, foarte încântată de această experiență.

„O să facem o tradiție”

Iasmina Hill a îmbinat utilul cu plăcutul în Serbia, a vizitat multe atracții turistice, a mâncat bine și s-a distrat de minune în compania prietenei sale apropiate. Soția omului de afaceri american a stat puțin cu gândul acasă pentru că și-a lăsat copiii la Timișoara, iar cei doi băieți ai săi, Michael și David, nu își reveniseră complet după ce s-au întors acasă cu un virus luat din vacanța de la Ibiza.

„Lumea este foarte prietenoasă, oamenii sunt foarte mișto, totul a fost super, oriunde mergi poți să te oprești undeva să bei ceva, să mănânci ceva. Am fost într-o cetate să vizităm, eram într-un fel de club cu DJ-i. Am fost și pe un rooftop mai americanizat, dar a fost foarte fain pentru că au avut o priveliște foarte frumoasă, cu tot Belgradul. Am vizitat muzeul „Nicolas Tesla”, am îmbinat cumva utilul cu plăcutul. Ne-am și distrat de numai noi două fetele, dar am și vizitat tot ce se putea vedea în Belgrad.

Cred că nu ne-a mai rămas nimic, dar atât de bine ne-am simțit încât am spus că o să facem o tradiție, că în fiecare an să mergem de acum încolo un weekend undeva noi două, poate chiar în Belgrad, de ce nu? Excursia a fost planificată de foarte mult timp, dar copiii nu s-au simțit bine. Încă au rămas cu virusul stomacal din Ibiza, au fost acasă cu părinții mei și cu dădaca, dar știind că nu sunt 100% bine, nu mi-a picat bine deloc. M-am chinuit să mă simt bine, dar mi-a tot zis mama că sunt ok,  să nu-mi fac griji”, ne-a mai povestit Iasmina Hill, care între timp a ajuns la New York și și-a schimbat puțin look-ul, preferând să se tundă mai scurt.

A dus copiii să vadă statuia lui Decebal și a mâncat pește proaspăt la Dunăre

Tot înainte să plece din țară, Iasmina și soțul ei au dorit să mai viziteze câte puțin din România, așa că au ajuns până la Dubova. Acolo, copiii au văzut statuia lui Decebal, s-au bălăcit din nou la piscină, s-au plimbat cu barca și au mâncat cu toții peste proaspăt și bun.

„În ultimul week-end în România nu am vrut să mai stăm în Timișoara, am spus să ne mai plimbăm puțin, să vizităm, să vedem, să vadă și Brad, să vadă copiii mai multe. Am vrut ceva mai tradițional, mai mioritic, adevărata României, nu doar cluburi, restaurante, oraș. Așa că am făcut un traseu împreună cu părinții mei să mergem undeva, nu prea departe, deoarece copiii nu rezistă foarte mult în mașină, mai mult de două ore, fără pauze.

Atunci am mers pe la Eftimie-Murgul să vedem morile de apă, a fost foarte frumos, ne-am cazat într-un loc superb, tradițional, s-a simțit foarte bine toată lumea, a fost exact, exact ce trebuia. Și a doua seară am plecat spre Dunăre, spre Dubova să ne cazăm acolo, să mâncăm pește”, ne-a mai povestit Iasmina Hill, care în orice excursie, fie ea cât de scurtă, are parte de peripeții.

La pensiunea unde s-au cazat nu a fost liniște deloc, așa că a chemat poliția.

„Din păcate, seara aia a fost cu multe, multe peripeții. Ne-am cazat undeva, așa, puțin mai sus, pe un deluleț, s-a văzut foarte frumos Dunărea. Totul a fost superb ,dar pe la două jumate dimineața se auzeau urlete, niște bărbați urlau și ne-am gândit că cineva o să spargă aici pensiunea. Și au început să urle și să urle și să trântească, să trântească și am zis că cineva o fi jos la parter. Am crezut că sunt drogați, sunt beți, dar se urla în ultimul halm ne-am speriat foarte tare. S-a pus Brad să doarmă pe jos, am încuiat ușile. S-a pus acolo în fața ușii în caz că cineva sparge ușa...”, ne-a povestit frumoasa româncă stabilită de ani de zile în America.

„Vorbeam prin mesaje cu mama, ce ne facem, am încercat să sunăm la cei de la administrație, nu s-a întâmplat nimic, nu au răspuns, ne-am speriat foarte. Nu se opreau urletele, copiii au dormit, Doamne ajută... Am chemat poliția într-un final și ni s-a zis că, de fapt, oamenii care făceau gălăgie erau cazați cu noi împreună, era încă o cameră. Până pe la 5 dimineața s-au calmat, după ce a venit poliția au mai urlat puțin și pe urmă s-au calmat, dar ne-a fost tare frică. A fost oribil, am aflat că era vecinul nostru. Ne-am mai calmat puțin și n-am mai crezut că cineva o să ne spargă ușa la cameră. N-am dormit de la 2 la 5 dimineața”, ne-a mai povestit Iasmina Hill pentru Click!

Prințul Harry, Meghan Markle  foto   GettyImages jpg
okmagazine.ro
historia.ro
angelina jolie jenny shimizu jpg
horia brenciu jpg
baza stanga dakota 1 jpg
pavel bartos si sotia lui anca (2) jpg
Banner Connect-R
nicoleta luciu carmen tanase jpg
banner Monica Anghel
fiica virgil iantu foto facebook