După bal, la spital! Familia administratorului Statuii Libertății de la New York, antreprenoarea româncă Iasmina Hill și copiii lor, probleme de sanatate după super vacanța la Ibiza!

#Exclusiv Click!

Iasmina Hill, antreprenoarea româncă din Timișoara, soția milionarului american Bradford Aaron Hill, administratorul Statuii Libertății de la New York, a avut o vacanță de vis la Ibiza.

În luna iunie a venit în București și abia aștepta să viziteze Capitala. A plecat apoi câteva zile pe litoralul românesc, împreună cu familia ei, după care a mers în orașul natal, Timișoara, de unde a mers direct la Ibiza pentru o săptămână plină e distracție.

Iasmina Hill și soțul său, Brad, se simt de minune în Spania, acolo fiind una dintre destinațiile de vacanță preferate și anul viitor, frumoasa femeie de afaceri care se dezvoltă în America și în zona de imobiliare, și-a propus să petreacă mai mult de o săptămână la Ibiza pentru că doar șapte zile nu sunt de ajuns.

„Ne-a lovit pe toți un virus...”

Pe cât a fost însă de frumos la Ibiza, pe atât de mult a avut de "tras" cu copiii, cei doi băieți, Michael (5 ani și jumătate) și David (3 ani), la întoarcerea în țară.  Atât ea cât și  întreaga familie a fost doborâtă de un virus așa că imediat după ce s-au dat jos din avion, au început problemele. Nu a durat mult și au ajuns cu toții la spital.

"Din păcate am venit din Ibiza și ne-a lovit pe toți un virus. Nu știu ce s-a întâmplat, am ajuns la urgență ieri (n.r.: marți) cu cel mare. Medicii nu au văzut nimic să fie serios, au zis că e ceva viroză dar numai febră 40 mi-a făcut cel mare, a vomitat, i-a fost rău, l-am ținut numai în comprese toată ziua de ieri. Cel mic, pe avion, doar a vomitat sper să nu-l ia și pe el și eu sunt la pat, nu mă pot mișca. Azi dimineață m-a luat rău, am vomitat de trei ori, m-am dus la toaletă nu mă pot ridica din pat, abia pot să vorbesc, nu pot să țin nimic, nu pot să mănânc nimic,  nu știu ce Dumnezeu am luat că suntem toți varză!", ne-a povestit pentru Click! Iasmina Hill care a mai trecut prin niște stări nu tocmai plăcute atunci când a fost în Japonia. Iar acum pare că a luat-o de la capăt!

"A început cu croaziera, am luat un virus stomacal de pe croazieră care m-a ținut o lună și ceva până în Japonia, noroc că au avut toaletele curate peste tot acolo să mă tot duc la baie și după aia când m-am întors în New York, am fost la urgență și am avut ceva, Helicobacter, nici nu mai știu ce am avut. Dar acum ăsta, cred că e altceva pentru că acum au și copiii, au făcut febră acum doar vomit.  Văd că am o chestie eu și virusurile stomacale, ne atragem reciproc”, ne-a mai spus soția administratorului Statuii Libertății de la New York.

„Am dat o tură prin Formentera”

În Ibiza a fost superb, a fost vacanța de vis a tuturor! Am petrecut la piscină cu muzică, copiii s-au distrat foarte mult și-au făcut prietene mai mari care s-au jucat cu ei, a fost super fain, distracție, șampanie, tot ce trebuie. A doua zi am fost la Ushuaia care e un super club de zi să vedem un DJ care îmi place, iar distracție, după aceea  am închiriat o barcă mai mare puțin și am dat o tură prin Formentera, am fost până acolo, altă insulă lipită de Ibiza, am luat un prânz foarte, foarte mișto, și ne-am distrat foarte mult, am înotat, ne-am aruncat în apă”, am aflat cate puțin din programul lor de vacanță.

„Pe urmă am fost în cel mai tare club din lume, numărul 1 din lume “HI” să-l vedem pe David Guetta, eu cu Brad, iar a fost de nedescris, atmosferă de nedescris, și pe zi, copiii se jucau la piscină, ba la mare, ba la piscină, la nisip, am stat până seară la plajă, a fost o combinație absolut ideală”, își amintește Iasmina.

Cred că în ultima seară am pățit ceva, am mâncat într-un restaurant acolo, ceva ce s-a întâmplat, că a doua zi ne-a fost cam rău tuturor. Cel mare fiind primul și cel mai sensibil dintre toți i-a tot fost frig în aeroport, pe avion, tot i-a fost frig, i-a fost frig, și la un moment dat cel mic vomită... Am mers acasă, în Timișoara, și cel mare a vomitat,  a făcut febră urâtă, 40, am ajuns la urgențe. Așa suntem noi, toate vacanțele care sunt super trebuie să fie cu ceva peripeții!", povestește Iasmina Hill parcă tânjind încă după zilele petrecute la Ibiza.

„Am stat doar șapte nopți...”

Dacă vacanță din Ibiza ar fi durat mai mult, Iasmina Hill s-ar fi declarat pe deplin fericită de toată experiența și distracția trăite acolo.

"Tot ce regret e că n-am stat mai mult, am stat doar șapte nopți, mi se pare extrem de puțin nu știu de ce, nu știu de ce am acceptat, că Brad e cel care stă puțin pentru că trebuie să lucreze, trebuia să fi zis "stai tu și eu rămân acolo". Anul viitor stau cel puțin două săptămâni și aș vrea să leg și Mykonos lângă, pentru că n-am mai fost în Grecia de șase ani  și mi se pare absurd să treacă așa vara și să nu fac ceea ce îmi place cu adevărat", a mai completat, în încheiere, frumoasa româncă care arată senzational în costum de baie după două nașteri și doi copii.

Kate și William în 2022 la Royal Charity Polo Cup, Profimedia (3) jpg
okmagazine.ro
historia.ro
1 Gabi cristea jpeg
andreea mantea si v slav jpg
sean diddy combs gettyimages jpg
Banner Dana Marijuana
Banner Camelia Mitoseru
petre roman si silvia chifiriuc jpg