Prima reclamă a lui Dan Negru, după 30 de ani de televiziune: „E un brand de acum 500 de ani!” Ce sumă amețitoare i s-a propus ca să promoveze jocurile de noroc
„Regele audiențelor” Dan Negru s-a ferit, timp de aproape 30 de ani, să-și asocieze imaginea cu vreun produs, chiar dacă a avut oferte, dintre cele mai tentante, și de zeci de mii de euro. Iată însă că în prezent apare într-o reclamă tv la vinuri. Exclusiv pentru Click!, el ne-a explicat de ce a acceptat totuși acest contract.






Dan Negru a refuzat contractul la o companie de telefonie mobilă: „Mi-aș fi luat un apartament în Colentina!”
Dan Negru a refuzat cu îndârjire, preț de aproape 30 de ani, să facă reclame. Iată ce spunea despre aceste oferte, tentante, din punct de vedere financiar:
„Când făceam „Academia vedetelor”, venise un operator de telefonie. Eu trebuia să bag mâna în acvarii – erau tot felul de probe, cu acvarii – și să scot un telefon de acolo. Am zis nu. Banii? Am calculat atunci, îmi puteam lua un apartament în Colentina. Noroc că am avut o soție care m-a înțeles.
N-a acceptat nici spotul publicitar cu Florin Piersic
Am avut o ofertă, pentru o postare. Era ceva de ordinul sutelor de euro. M-a contactat până și o companie care producea uși pentru garaje. Aveau și scenariul pregătit. Se deschidea o ușă, eu eram de o parte, iar Florin Piersic de cealaltă...Nu pot da nume de companii, dar pot spune că, în general, e vorba de sute de euro, rar peste o mie”, a spus Dan Negru la Interviurile Paginademedia.
Conform apropiaților săi, Dan Negru ar fi refuzat și suma de peste 20.000 de euro, pentru a promova jocurile de noroc.
Dan Negru, despre prima lui reclamă: „Amintește de un brand apărut la noi de 500 de ani”
Dan Negru apare însă, de câteva zile, la o reclamă la vinuri, atât pe tv, cât și pe conturile sociale. Cum spotul publicitar a fost difuzat și de fostul lui loc de muncă, trustul de unde a demisionat, în urmă cu trei ani, fanii lui au fost nedumeriți. Iată însă explicația celebrului prezentator:
„Această reclamă e doar în luna decembrie. Reclama asta amintește de un brand apărut la noi acum 500 de ani. Eu am doar vreo 30 de tv și mi-am propus să îi ajung din urmă”, ne-a declarat Dan Negru, exclusiv pentru Click! Prețurile unei sticle de vin pornesc de la 18 lei.
Fotbalistul Gabriel Tamaș și-a lansat vinul „ÎmbăTamaș”: „Vă invit la un șpriț de iarnă”
Cât îl privește pe Gabi Tamaș (42 de ani), fost fotbalist și câștigător la „Asia Express” (Antena 1), ediția 2025, acesta a anunțat că și-a lansat propriul brand de vin premium, numit „ÎmbăTamaș”:
„Vă invit la un Șpriț de iarnă! V-am promis această întâlnire, așa că acum chiar se întâmplă”.
Internauții au comentat pe conturile sociale, amuzându-se de numele acestui vin: „Nu știu cine s-a gândit la denumire, dar cap luminat a fost. Felicitări!” sau „Genială denumirea!”. Alții au notat: „La asta nu mă gândeam!” sau „Super tare numele!”.
Și Serghei Mizil a lansat un vin cu poza lui pe etichetă
La lansarea mărcii de vin, Gabriel Tamaș a spus: „Și Serghei Mizil are un vin foarte bun, l-am și gustat, am fost la el acasă”. Prețul unei sticle de vin cu chipul lui Serghei Mizil pe etichetă costă peste 30 de lei.
Iar Serghei Mizil a completat, cu umoru-i caracteristic:
„Ce crezi că ne-a unit pe mine și pe Tamaș? Băutura. Eu mă cunosc cu el de foarte mult timp, e un băiat foarte mișto”, a spus el, la wowbiz.ro



































