«Am fost obligată să-mi părăsesc job-ul pentru că refuzam să mă machiez»
Însă, ea susţine că şefii ei au decis în cele din urmă că faţa ei nu se potriveşte job-ului, deoarece refuză să se machieze.
Stark, 24 de ani, a demisionat după ce a fost trimisă de două ori acasă de la departamentul magazinului din Knightsbridge, din cauză că a refuzat să se conformeze dress cod-ului, informează dailymail.co.uk.
Ea mai spune că i-a fost oferit un curs de make-up şi i s-a zis: «Aşa poţi vedea cum ai să araţi cu machiaj».
«Am fost dezgustată. Era insultător. Practic, mi se zicea că asta va fi o îmbunătăţire. Nu ştiu cum s-au gândit că e OK să spună aşa ceva. Ştiu cum arăt machiată.
Am folosit farduri, deşi nu la muncă. Nu pot să-mi dau seama cum, în aceste timpuri, Harrods poate să-mi ia dreptul de a-mi alege cu ce să mă îmbrac. Am fost fericită acolo, dar nevoită să plec», a povestit tânăra.
Melanie a primit o copie de 13 pagini pentru dress code-ul de la magazin, atunci când a început să lucreze, la vârsta de 19 ani.
La început a lucrat part-time, timp de trei ani, când era la facultate şi apoi a trecut pe full-time, pentru salariul de 8 lire pe oră.
Ea mărturiseşte că a respectat regulile vestimentare şi că machiajul nu a fost obligatoriu până anul trecut în august, când a fost trimisă acasă de manageri.
Stark a scris celor de la Harrods: «Este înjositor să spui cuiva că faţa sa este nepotrivită», iar a doua zi a fost pusă să lucreze în camera de depozitare, unde nu putea fi văzută de clienţi.
Apoi, a fost chemată într-o şedinţă cu managerul de departament, unde i s-a spus: «Ori începi să te machiezi, ori pleci».
I s-a explicat că poate folosi doar creion de ochi şi gloss, dar Melanie nu s-a lăsat şi a venit a două zi fără machiaj.
Un reprezentat al magazinului a declarat: «Toţi salariaţii noştri sunt supuşi unui dress-code pe care-l acceptă în momentul angajării. Discuţiile noastre cu Melanie Stark au fost pentru că ea refuza să se supună acestei reguli. Ea a hotărât să plece de bună voie, fără nicio referire la dress code».