Care faţă a Cristinei Radu îţi place mai mult: «tunată» sau naturală?
Proaspăt intrată în atenţia presei, Cristina Radu este subiectul unei campanii inedite: "GLAMOUR FACELIFT AND TUNING". Tânăra constănţeancă a acceptat provocarea unui organizator de evenimente auto şi a unui salon de înfrumuseţare să dea naştere unei campanii ce are drept scop "naturaleţea fabricată".
"Trăim într-o perioadă când diverşi stilişti ne învaţă despre naturaleţe, în timp ce o întreagă industrie de gene false, unghii şi extensii prosperă în ţara noastră. Ne-am gândit să atragem atenţia asupra naturaleţei fabricate, aşa cum i-am spus noi. Campania se bazează pe ideea că bărbatul modern este sensibil la modificările şi "tuning"-ul celor mai importante alegeri din viaţa sa: femeia şi maşina proprie", a declarat Simona Chitac, manager de proiect.
"Şi în tuning există o tendinţă către discreţia modificărilor efectuate asupra maşinilor de serie. Dacă în trecut erau la modă eleroanele uriaţe şi bările imense, acum există body kit-uri cu modificări soft asupra liniei de bază. Se modifică şi se suplinesc tot felul de părţi la exterior, dar totul se aliniază la un trend de naturaleţe şi bun gust. Sigur că acelaşi lucru poate fi valabil şi în cazul femeilor, iar noi, bărbaţii, trebuie să fim primii sensibili la astfel de transformări", a declarat Gratian Sonu, manager 4tuning.ro.
"Cel mai indicat rămâne specialistul care poate găsi cele mai bune soluţii, fie că este vorba de accentuarea naturaleţei, fie că este vorba despre modificări extreme în zona de make-up, păr şi îngrijire facială. Femeia de azi trebuie să se descopere şi să-şi aleagă "kit"-ul potrivit pentru fiecare situaţie în parte", a declarat Florentina Popescu, manager salon expert de înfrumusetare.
Cristina Radu a fost aleasă în urma unui casting, iar un avantaj major l-a constituit şi pasiunea pentru maşini tunate.
"Cristina a primit pe jumătate de faţă un tuning extrem: gene false, aplicaţii de pietre, make-up intens, păr ondulat. Cealaltă jumatate este naturală, părul drept, doar o urmă uşoară de cauciuc face legătura cu zona auto. Alice Aslan a înţeles exact cerinţele noastre", a continuat Simona Chiţac.
Campania va avea mai multe etape, incluzând şi o serie de evenimente comune de tuning auto şi înfrumuseţare.