Dacia, la egalitate cu BMW, în Germania, în topul satisfacţiei

Ultima actualizare:

Compania de cercetare a pieţei JD Power a măsurat nivelul de satisfacţie a clienţilor în funcţie de patru criterii-cheie: atractivitatea vehiculului (performanţă, design, confort); calitate şi fiabilitate; costuri de întreţinere (consum, poliţe de asigurare, costuri de reparaţii) şi calitatea serviciilor reparatorilor agreaţi.

Studiul a fost realizat în perioada ianuarie-martie 2010, pe baza a 16 330 de interviuri online cu clienţi care au deţinut un vehicul timp de aproximativ 2 ani. Au fost evaluate modelele a 25 de mărci, acoperind toate clasele auto.

Dacia a intrat pentru prima dată în studiul JD Power în anul 2009, obţinând poziţia 13 din 27. Rezultatele înregistrate anul acesta demonstrează că marca românească a avut cel mai mare ritm de creştere în raport cu ceilalţi constructori.

Această performanţă a fost rezultatul planului Renault în domeniul calităţii, ale cărui măsuri au fost aplicate şi pe platforma industrială de la Mioveni. De la momentul lansării sale pe piaţa germană în anul 2005, Dacia a vândut 150 000 de vehicule în Germania până la sfârşitul lunii mai 2010.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Regina Letizia și Regele Felipe Foto Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
junjun1 jpeg
michael jackson jpg
restaurant foto unsplash jpg
dulciuri jpg
Blocuri Bucuresti FOTO Shutterstock jpg
somn pexels jpg
autostrada 5 jpg
cristela georgescu instagram jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net