«Explore the Carpathian garden» este noul slogan turistic al României - VIDEO

Ultima actualizare:

Sloganul va fi lansat de Ziua României la Expoziţia Mondială de la Shanghai şi prezentat de ministrul Turismului, Elena Udrea, potrivit site-ului Impactnews, care citează surse oficiale. 

Site-ul de ştiri citat a reuşit să afle noul slogan turistic şi câteva elemente care stau la baza logoului, deşi noul brand turistic al statului au fost ţinut secret.

Noul logo turistic va avea ca element principal "frunza", reprezentând simbolul primordial al naturii, al prospeţimii şi al creşterii, fiind realizat pe un fond albastru care face trimitere spre turismul balnear şi de întreţinere, potrivit aceloraşi surse.

Studiile de piaţă şi sondajele realizate de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului indică faptul că principalele produse turistice ale României sunt turismul în natură, pachetele tip city break, turismul rural, circuitele culturale, turismul activ şi de aventură, turismul balnear şi turismul religios.

Motivele pentru care turiştii ar veni în România sunt peisajele virgine din Munţii Carpaţi şi Delta Dunării, siturile arheologice cu elemente bizantine şi latine şi tradiţiile păstrate de români din cele mai îndepărtate timpuri, potrivit aceleiaşi surse.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințesa Caroline și Pierre Casiraghi cu soția Beatrice Borromeo, doliu în familia Casiraghi de la Monaco   Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
shutterstock 1113332 cuplu iubiti indragostiti restaurant mancare terasa jpeg
calorifer shutterstock jpeg
marcel bartic colind jpg
470151278 538188272547733 6261949949018933597 n jpg
 Sambuca di Sicilia FOTO Shutterstock
corvinul jpeg
bancomat jpeg
wizz air avion jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net